Vreemde bultjes

11-09-2005 om 21:08 uur

hallo allemaal weer eens een vraagje van malobe.

Lorenzo heeft vaak last van vage bultjes het lijkt wel wat op krentebaard maar ik twijffel, als hij bultjes heeft begint het in de mond en het sprijt zich uit naar de handen en van het weekend ook de buik.
ik ga morgen wel met hem naar de dokter maar ik dacht misschien heeft iemand hetzelfde een keer gehad, want ik denk misschien dat het een vorm van eczeem is en zoals ik heb gelezen komt dat bij astma patienten vaak voor dus misschien heeft iemand een tip of raad voor me alvast bedankt xxxxx malobe

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 21:21 uur

Rond de mond klinkt als kinderzeer idd. En aangezien dat besmettelijk is is de uitbreiding naar zijn handen niet zo vreemd  :).

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 14:45 uur

Mijn zoontje heeft ook vaak uitslag rond zijn mond, maar de enigste kant waar dat zich naar uitbreid zijn de kin en wangen (knalrood).
Heeft hij er last van? Doet het pijn en/of jeukt het?

En wat heeft de dokter gezegd?
Groetjes Martha

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 22:00 uur
Reactie op Teigetje

Mijn zoontje heeft ook vaak uitslag rond zijn mond, maar de enigste kant waar dat zich naar uitbreid zijn de kin en wangen (knalrood).
Heeft hij er last van? Doet het pijn en/of jeukt het?

En wat heeft de dokter gezegd?
Groetjes Martha

lorenzo heeft er wel vaker last van gehad en toen zei de dokter dat het krentebaard was het is inmiddels weer afgezekt maar hij gaat morgen weer naar school en dan kijk ik ff weer.
lorenzo zegt indd dat het zeer doet en het jeukt ook

groetjes malobe

Login of registreer om te reageren
13-09-2005 om 10:40 uur

Ik heb even voor je gezocht en kwam het volgende tegen over krentenbaard: http://nhg.artsennet.nl/upload/104/patbrieven/s7a.htm

Als je dat leest, denk je dan dat dat is wat Lorenzo heeft? Het zou natuurlijk wel kunnen, maar omdat je schreef dat het weer wegtrekt denk ik eerder aan toch eczeem. Heeft hij iets gegeten waar hij soms niet tegen kan? Viento krijgt uitslag van tomaten en aardbeien, dus misschien dat Lorenzo op iets reageert wat hij gegeten heeft?

Groetjes Martha

Login of registreer om te reageren
22-09-2005 om 21:08 uur

Hoi Malobe,

Alweer enige tijd geleden dat je hier vertelde over Lorenzo en zodoende vraag ik mij af hoe het nu gaat met hem. Is het weggetrokken en weggebleven of heeft hij er weer last van ?
Uiteraard hoop ik dat het nu over is en ben dus ook benieuwd naar de laatste update  :)

Login of registreer om te reageren