Astma Forum Fotoboek

11-08-2006 om 17:26 uur Gesloten

Vanaf vandaag kunnen alle leden van het Astma Forum gratis een eigen fotoboek aanmaken  *)

Als je bent ingelogd op het forum ben je automatisch ook ingelogd in het fotoboek. Hou er rekening mee dat als je je album niet publiekelijk (iedereen) zichtbaar stelt nagenoeg niemand je foto's kan zien!

Voor vragen kunnen jullie in dit topic terecht. Natuurlijk ook als jullie, al dan niet positief, commentaar willen geven!

Wij willen iedereen veel plezier toewensen met deze nieuwe optie. De button http://www.astmaforum.nl/Themes/safblue105/images/dutch/albums.gif is in de plaats gekomen van Contact welke nu onderaan het forum is terug te vinden als tekstlink zijnde.

De reacties zijn gesloten.
17-08-2006 om 13:54 uur

Ik vind het best leuk om foto's te kijken en begrijp dan ook niet dat nog maar zo weinig mensen gebruik maken van het fotoboek. Zijn er dingen soms onduidelijk of vinden maar weinig mensen zoiets leuk  :?

17-08-2006 om 16:30 uur
Reactie op Stuart

Ik vind het best leuk om foto's te kijken en begrijp dan ook niet dat nog maar zo weinig mensen gebruik maken van het fotoboek. Zijn er dingen soms onduidelijk of vinden maar weinig mensen zoiets leuk  :?

Ik vind het leuk dat de optie een fotoboek te maken er is *O* (en begrijp ook niet zo goed waarom maar zo weinig mensen een boek aanmaken).

Ik ben wel geholpen, want het was me niet helemaal duidelijk wat te doen nadat je op 'creeer album' had geklikt... Ik ben geen 'klakkeloze klikker' en ben altijd een beetje bang dat ik dingen verkeerd doe :@.
Nu ik weet hoe en wat is het best te doen  :Y.

17-08-2006 om 16:26 uur

hallo stuart,

ik vind het heel erg leuk  :Y alleen heb nog niet echt de tijd gehad om er aan te kunnen beginnen  *)

groetjes samantha

17-08-2006 om 17:08 uur

ik heb er zojuist een aangemaakt leuk idee  *O*
zo krijg je toch een beeld met wie je allemaal klets hier  ^O^

liefs ukkie

05-09-2006 om 13:36 uur

Er bleek een foutmelding op de index te staan van het fotoboek. Deze is inmiddels hersteld dus iedereen kan weer gebruik maken van het fotoboek, foto's bekijken van anderen en desgewenst voorzien van commentaar. Het staat een ieder vrij om eigen albums aan te maken  :s)

05-09-2006 om 16:43 uur

Ik heb al een album aangemaakt. De reden dat ik er weinig foto's in heb staan is dat ik geen digitale camera heb en al mijn foto's dus eerst moet laten ontwikkelen en moet scannen en dan uploaden. Vandaar dat ik niet van alles foto's ga maken. Binnenkort komen er misschien wel nieuwe foto's als mijn vakantiefoto's klaar zijn.

24-10-2006 om 21:55 uur

Ik heb ook al een album aangemaakt, zoals jullie welicht al hadden gezien?, en ik vind het heel mooi van dit forum, deze mogelijkheden top *O*

25-10-2006 om 17:27 uur
Reactie op Grunger

Ik heb ook al een album aangemaakt, zoals jullie welicht al hadden gezien?, en ik vind het heel mooi van dit forum, deze mogelijkheden top *O*

Ik heb de foto's inderdaad gezien, leuk dat je ook een album hebt aangemaakt  :Y

Reactie op ukkie

ja leuk he zo krijgt iedereen een gezicht  :+

Zeker leuk, vooral als er regelmatig foto's worden geplaatst  :P

24-10-2006 om 22:02 uur

ja leuk he zo krijgt iedereen een gezicht  :+

26-10-2006 om 21:12 uur

@ Stuart Ja ik vond het wel leuk om net als op clubs ook hier enkele fotos van mezelf te plaatsen :Y