pijn in borst streek

10-09-2005 om 21:37 uur

vandaag kwam mijn zoon van 14 jaar thuis met de klacht dat als hij ademde of ging drinken zijn borst en keel zeer deed nu heb ik daar nog niets over gehoord, ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen  :?

Login of registreer om te reageren
16-09-2005 om 21:59 uur

Zijn de klachten van je zoon inmiddels verholpen en/of zijn jullie naar een huisarts geweest ?
Toch wel apart namelijk de klachten welke je zo beschrijft.

Login of registreer om te reageren
18-09-2005 om 13:32 uur
Reactie op gerda1968

vandaag kwam mijn zoon van 14 jaar thuis met de klacht dat als hij ademde of ging drinken zijn borst en keel zeer deed nu heb ik daar nog niets over gehoord, ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen  :?

Hoi Gerda dat heeft mijn dochter ook dat gaat dan wel gepaard met een astma aanval, als zij keelpijn krijgt dan voelt ze na het inhaleren het weer wat zakken? Bij haar is dat een voorteken van of een allergie of een astma aanval.
En pijn in de borstsreek heeft te maken met verkramping van de luchtwegen net of je kramp heeft in je kuit heb je het ook in je luchtwegen en dat komt door een astma aanval.

Had hij het op dat moment ook benauwd dan? of heeft hij uberhoud last van astma?
Ik hoop dat ik je voldoende heeft kunnen helpen daarmee, het is natuurlijk niet bij iedereen zo dus zou ik toch even naar je huisarts stappen. 

Groetjes Ria.

Login of registreer om te reageren