POLL: Wie is er lid van het astmafonds?

10-09-2005 om 21:14 uur

Op verzoek van Kaatje deze Poll

Het Astma Fonds doet heel erg veel, maar je kunt het toch in één woord samenvatten, namelijk: helpen. Het Astma Fonds helpt naast natuurlijk de mensen met luchtwegklachten (zowel leden als niet-leden), ook mensen in hun omgeving, zorgverleners en onderzoekers op allerlei manieren. Hoe precies, dat leest u hieronder.

Het Astma Fonds:

    * geeft informatie
    * behartigt uw belangen
    * verbetert de zorg
    * steunt onderzoek
    * verleent diensten

Zijn er ook leden van het forum die met de collectebus lopen voor het astmafonds? Of zouden dat misschien wel willen doen?

Login of registreer om te reageren
10-09-2005 om 21:23 uur

hoi
vind het een goede zaak het astmafonds helpt waar nodig is erg goed,hebben ook erg goed foldermatriaal.heb ik in het verleden veel aan gehad,kunt er ook leuk en leerzaam spreekbeurtpakket bestellen.zodat je klas van de kinderen op leuke manier op de hoogte kunt brengen,van de luchtwegproblemen.ook voor de zelfredzaamheid astma kind goede zaak.
het blad luchtwijzer lees ik al jaren met heel veel plezier,zeer veel nuttige informatie zeker voor mensen die net de diagnose astma/copd hebben gekregen.blijft ook op de hoogte van laatste nieuw ontwikkelingen op medische gebied die ons aangaan
marit

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 17:55 uur

Ik vind dat het astmafonds te weinig met de mens achter de astma-patiënt bezig is! Ze hebben weinig ruimte voor lotgenotencontact enz !

Als je dan het blad Astma & COPD-nieuws naast het blad luchtwijzer legt dan gooi ik Luchtwijzer zo bij het oud papier.  ::)

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 18:45 uur

hoi
ook het blad  astma copd nieuws is informatief en inhoudelijk prettig om te lezen ben lid van beide bladen,jammer dat ze niet gewoon 1 blad maken met alle goede dingen van beide bladen ineen.
marit

Login of registreer om te reageren
11-09-2005 om 21:33 uur

we zijn geen lid, maar ik geef altijd wel heel gul bij de collecte

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 09:21 uur

hoi!

mijn vader is lid van het astmafonds. ik vind het blad de luchtwijzer niet fantastisch...de site geeft wel goede informatie en de folders ook. wat me wel erg stoorde op het astmafonds forum dat het daar alleen maar over astma mocht gaan....je mocht niet eens vragen waar die persoon woonde...nee het was alleen een site waarop mensen ervaringen konden delen. alsof astma alleen om ervaringen gaat...het gaat toch ook om jezelf, herkenning en gewoon een gezellig babbeltje met je 'lotgenoot'? deze site is dus ook echt top!

groetjes nina :W

Login of registreer om te reageren
12-09-2005 om 19:55 uur

Ik ben lid van het astma fonds en ik ben lid van
Astmapatientenvereniging VbbA/LCP  :Y

Login of registreer om te reageren
13-09-2005 om 19:20 uur

Zo, best een grote groep welke heeft gereageerd hier is ook lid van het Astmafonds.
Ik zag zojuist op de site staan dat een proefnummer gratis verkrijgbaar is. Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de inhoud van zo'n blad en zal binnenkort maar eens een exemplaar aanvragen  :Y

Login of registreer om te reageren
17-09-2005 om 20:02 uur

Hallo,

Ja  :Y hier nog een lid van het Astma fonds. Doe geen collectes maar zit er wel aan te denken?
Weet iemand wanneer de collecte week is voor het Astma fonds?

Heb me twee weken geleden ook aangemeld bij VbbA/LCP  via de website, alleen nog steeds niets van gehoord??
Miranda

Login of registreer om te reageren
17-09-2005 om 20:14 uur
Reactie op Miran

Hallo,

Ja  :Y hier nog een lid van het Astma fonds. Doe geen collectes maar zit er wel aan te denken?
Weet iemand wanneer de collecte week is voor het Astma fonds?

Miranda

Hoi Miranda,

Dit jaar was de collecteweek van het AstmaFonds van 23 - 28 mei.
Gemakshalve ga ik ervan uit dat het volgend jaar rond dezelfde periode zal plaatsvinden  :Y

Login of registreer om te reageren
18-09-2005 om 08:56 uur

Ik ben ook lid van het astmafonds en meer omdat ik zo het fonds steun. Het blad luchtwijzer vind ikzelf niet echt geweldig, maar lees het wel altijd grondig door, maar heb er nog maar weinig aan tips uit kunnen halen.

Het meeste baat heb ik bij deze site :Y

Login of registreer om te reageren