dankbaarheid

21-09-2013 om 22:26 uur

Hallo mensen

In de laatste jaren heb ik soms in zelfmedelijden gezeten door mijn copd en werd ik nogal negatief hierdoor.
Sinds 1.5 jaar heb ik met een groepje andere mensen een soort email groepje gemaakt. Wij sturen elkaar elke avond een dankbaarheidslijstje met daarop de dingen waarvoor we dankbaar waren die dag, of in het algemeen. Dit heeft een wereld van verschil voor mij gemaakt, ik ben een heel stuk positiever in het leven gaan staan.
Nou had ik het idee om misschien hier ook zo'n topic te maken, waar we elke dag onze dankbaarheid kwijt kunnen en die van andere kunnen lezen (want die kunnen ons ook inspireren)

Mijn dankbaarheid voor vandaag, is dat ik een hele grote groep lieve vrienden en vriendinnen heb en me daardoor niet eenzaam voel.  :)

Login of registreer om te reageren
21-09-2013 om 22:39 uur

mijn dankbaarheid is dat mijn huishomo vandaag een broodje kwam eten hier

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 00:56 uur

dat mijn zoontje ongeveer 13 weken oud geen koorts heeft gehad boven de 38,5
en ik heerlijk heb kunnen lachen met rachel en robert en mijn man

anja

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 10:43 uur

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik een weekendje vrij af heb, dat mijn zoon in het logeerhuis zit en ik even kan uitslapen, even mijn eigen dingen kan doen en geen rekening hoef te houden met hem.
Daarbij dankbaar dat ik een nieuw paar schoenen heb weten te kopen voor hem omdat hij anders maandagmorgen zonder schoenen naar school moet.
Lang leve de Bristol met 50% korting op schoenen van 30 euro!

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 10:56 uur

Ik ben dankbaar dat ik thuis ben dit weekend en dat mijn dochter (16 jaar) vanmorgen heerlijk bij me kwam liggen om te knuffelen. Daarnaast ben ik super dankbaar voor alle mensen die mij de afgelopen maanden hebben bijgestaan tijdens mijn ziekte ( en daarbij wil ik Isis in het bijzonder noemen. Zonder haar had ik dit nooit gered)!

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 11:57 uur

Ik ben dankbaar dat ik na 3 dagen eindelijk weer wat reuk en smaak heb wegens een verkoudheid.

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 12:00 uur

Ik ben dankbaar dat ik eindelijk weer een beetje heb geslapen vannacht

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 13:46 uur

eigenlijk ben ik elke dag wel ergens dankbaar voor, vandaag voor de zon die zo heerlik warm schijnt, gisteren omdat ik weer mocht werken, de dag ervoor genoten op de bodem van de waddenzee....

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 15:56 uur
Reactie op emsepems

eigenlijk ben ik elke dag wel ergens dankbaar voor...

Dan heb je elke dag iets positiefs te melden hier. ;)
Dit is een fijn topic om niet alleen de negativiteit te zien in de klachten en beperkingen die we hebben.
Goed initiatief PatriciaBogaard!

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 14:00 uur

ik ben me ouders ontzettend dankbaar voor het merendeel opknappen en klussen van mijn huisje  O+

Login of registreer om te reageren
22-09-2013 om 16:06 uur

Wakker worden en weer een nieuwe dag mogen beleven!

Login of registreer om te reageren