Seretide

18-07-2013 om 13:31 uur

Is het waar dat je van seretide zwakke botten krijg.
Ik heb deze post een keer gelezen, maar ik weet niet meer waar het staat?
Wilde het graag nog eens na lezen vandaar.

Login of registreer om te reageren
18-07-2013 om 14:15 uur

Topic heet 'ernstige ostoeporose door seretide' en staat bij de vragen aan de longartsen.

Login of registreer om te reageren
20-10-2013 om 13:35 uur

geachte joop

mijn naam is jacques ik ben sinds weet ik niet exact copd patient
ik gebruik spiriva en seretide ook ik heb nu last van moeilijke benen lang zitten word een probleem ik heb ook last van mijn botten dus ik herken uw klachten heb dit ook besproken met mijn longarts en de longverpleegkundige
zij zeggen dat zij wel meer van deze klacht hebben gehoord en het ook direct aannemen dat men zulke klachten heeft

als ik seretide gebruik krijg ik last van pijn net alsof ze aan mijn longen trekken vraag mij dan ook af of meerdere mensen daar last van hebben
vraagje ik weet niet exact hoe ik mij voor kan stellen op dit forum misschien krijg ik antwoord hier op
dank u wel

Login of registreer om te reageren
26-05-2014 om 17:39 uur

Beste mensen

Ik zie de wildste verhalen over Seritide.  Seitide net als bijvoorbeeld Atrovent kun je ongehinderd gebruiken als je even je luchtpijp wat meer open wilt hebben. Het zijn onschuldige spierverslappers. en je krijgt er echt geen broze botten van. Sertide heeft ook een klein beetje geneesmiddel om slijm productie te verminderen. Je hebt de beschikking over slechts 140 pufjes en het kost een godsvermogen. zegge en schrijve € 65.- per stuk. AUW! Atrovent daarin tegen kost slechts € 12.- Nog veel als je bedenkt dat er mensen zijn die niet meer dan dit bedrag per dag hebben om van eten hebben met meerdere personen. Voor de rest:
Ik weet niet wie er me begonnen is met het broze botten verhaal maar dit is echt een broodje aapverhaal.

Login of registreer om te reageren
27-05-2014 om 20:19 uur

Atrovent is alleen een luchtwegverwijder. Seretide is een combinatiemedicijn van een ontstekingsremmer en een luchtwegverwijder. Onstekingsremmers kunnen na langdurig gebruik van met name hoge doseringen botontkalking als bijwerking geven dus het is zeker geen broodje aap verhaal.

Login of registreer om te reageren