Aerosol bijna leeg

13-07-2006 om 21:46 uur

Mijn Qvar aerosol is bijna leeg (over ongever twee weken is ie echt leeg, neem twee keer per dag een pufje). Nou heb ik al een paar dagen het idee dat er minder uitkomt dan normaal. Als ik het in mijn voorzetkamer spuit zie je normaal echt een groot wolkje maar nu is het maar een heel klein wolkje. Herkennen jullie dat? Ik proef het wel gewoon nog dus er komt nog wel wat uit maar ik weet natuurlijk niet hoeveel. Ik vind het een beetje zonde om nu al met een nieuwe te beginnen. Vraag me af of jullie dit ook wel eens hebben.

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 21:50 uur

Hoi Daantje,

Ja ik herken je verhaal volledig  :Y
Zit ook altijd zo te twijfelen wanneer mijn foradil nou op is...of niet  :?
Als ik twijfel aan de grootte van het wolkje of de sterkte van de smaak, dan pak ik een nieuwe.

Groetjes
Miranda

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 21:53 uur

Sterkte van de smaak hangt bij mij ook wel een beetje af van hoe schoon/vies mijn voorzetkamer is. Als ie net schoon is proef ik het beter. Ik vind het alleen zo zonde om nu twee weken van te voren al met een nieuwe aerosol te beginnen, die krengen zijn al zo duur :s

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 21:57 uur

Ja daar heb je gelijk in, zijn inderdaad duur.
Maar aangezien ik mijn no claim toch al nooit terug krijg  :P, neem ik bij twijfel altijd een nieuwe (slecht he  :@).
Tja, ik vind mijn gezondheid toch belangrijker. Ben toch een beetje "bang" dat, wanneer ik het niet doe, ik alleen maar gas inhaleer zonder medicijn  :P

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 22:00 uur

Ik zie mijn noclaim ook niet terug hoor maar toch vind ik het zonde (zal wel Zeeuwse invloed zijn ofzo :p ). In principe moeten er gewoon 200 pufjes in zitten toch? Ik zit te denken om er twee te nemen ipv een maar ik wil ook niet al teveel met mijn medicijnen gaan rommelen zelf. Dilemma's  :?

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 23:07 uur
Reactie op Daantje

Ik zie mijn noclaim ook niet terug hoor maar toch vind ik het zonde (zal wel Zeeuwse invloed zijn ofzo :p ).

Zelf ben ik geboren in Middelburg...heb hier ook 10 jaar gewoond...dus officieel ben ik ook een Zeeuw haha  :P Misschien toch al teveel beinvloed door Brabant...  :+

Login of registreer om te reageren
13-07-2006 om 22:09 uur

Ik heb ook last van grote wolkjes en kleine wolkjes bij qvar :P Maar volges mij ligt dat ook aan de properheid van je voorzetkamer :P en het lijkt soms bij mij ook dat ik te zacht druk...

Login of registreer om te reageren
14-07-2006 om 19:11 uur

Waarom zou je je aerosol weggooien als er nog medicijn inzit? Lijkt mij zonde(als echte Brabantse meid :P)
De ene keer komt er misschien wat meer uit dan de andere keer, maar dat heeft (bij mij dan) meer te maken met hoe hard je op de bovenkant drukt en hoe schoon de voorzetkamer is. Als er 200 pufjes in horen te zitten mag je aannemen dat die er ook echt wel inzitten. Noclaim of niet, dat is gewoon medicijnen weggooien. En dat vind ik zonde :P

Groetjes
Hilde

Login of registreer om te reageren
14-07-2006 om 23:05 uur

ik vond dat ook zonde om ze weg te gooien  ik reken meestal wel uit wanneer ze ongeveer op moeten zijn. dan kan ik daar rekening mee houden. is best handig vind ik.

Login of registreer om te reageren
14-07-2006 om 23:36 uur

Ik heb mijn voorzetkamer maar weer schoon gemaakt, misschien dat het toch helpt terwijl hij nog niet eens echt vies was. Ik heb uitgerekend dat mijn Qvar pas 2 augustus leeg is dus ik ga er dan maar vanuit dat er nog inzit en genoeg uitkomt.

Login of registreer om te reageren
15-07-2006 om 19:19 uur

Hey Daantje,

hoe vaak maak je je voorzetkamer schoon dan? Dat scheelt misschien ook wel erg in de neerslag van de aerosol.

Login of registreer om te reageren