Topic: ♪♫ Waar luisteren jullie nu naar ♪♫ #10

trijnkotrijnko Administrator
En hier dus maar weer verder waar we naar luisteren.

vorige
Ga naar laatste reactie«134

Reacties

• SuusjeSuusje Gebruiker

Ik ben me vast aan het voorbereiden  ;D
  • StardustStardust Gebruiker
    De nieuwe Daft Punk *O*

• SuusjeSuusje Gebruiker
    Jazzzzzzzzzz :)
  • wendy24wendy24 Gebruiker
    jeff dunham
  • maraikiemaraikie Gebruiker
    Dance experience XL..... Of ik het leuk vind (dus niet...) of niet. Wordt momenteel gehouden in het park waar ik vlakbij woon. Al vanaf 11 uur... :X
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    op 1368306644:

Dance experience XL..... Of ik het leuk vind (dus niet...) of niet. Wordt momenteel gehouden in het park waar ik vlakbij woon. Al vanaf 11 uur... :X

Alle muziek na 11 uur is vaak ongewenst, maar is wel gratis ;D Ik heb de radio maar uitgezet, wat een rare muziek komt daar na 11 uur op. :?
  • maraikiemaraikie Gebruiker
    op 1368307842:

Alle muziek na 11 uur is vaak ongewenst, maar is wel gratis ;D Ik heb de radio maar uitgezet, wat een rare muziek komt daar na 11 uur op. :?

Het is hier vanmorgen om 11 uur al begonnen. En hopelijk houden ze over n half uurtje op, ben t wel zat.....
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    op 1368308148:

Het is hier vanmorgen om 11 uur al begonnen. En hopelijk houden ze over n half uurtje op, ben t wel zat.....

Wow  :@ okee dat is inderdaad wel heel lang al dan, hoop dat het zo is afgelopen. Ik duim voor je!
  • SietseSietse Gebruiker
    Ik keek en luisterde naar alles rond om The Eagles op 3 en ging veder op  cultura 24  ..
    Muziek wat erg waardeer .. voor als ik met mijn MP3 speler op heerlijk op de bank lig weg te doezelen .  
    Hotel California is uitbraad hun grootse hit .. En vind hem het mooist zo als ze  hem speelde na dat ze weer bij elkaar kwamen .

MAAR !! Ik vind deze toch echt hun mooiste ...
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    @sietse kippenvel
  • aboabo Gebruiker
    @ Sietse: Heel erg mooi, deze moet ik onthouden.
  • SietseSietse Gebruiker
    op 1368309888:

@sietse kippenvel

op 1368352861:

@ Sietse: Heel erg mooi, deze moet ik onthouden.

Blij dat jullie hem ook zo goed vinden ..
    Ze hebben meer van dat soort zeer goede nummers ..
    Zal eens zoeken want kan de juiste niet vinden wie nog wou plaatsen
    Vind alleen ,maar covers van learn to be still
  • aboabo Gebruiker
    op 1368292759:

Ik ben me vast aan het voorbereiden  ;D

En, wat vinden jullie van dit Songfestivallied van Anouk? Denken jullie dat ze kans heeft om de finale te halen?

Ik vind het wel heel mooi, geef haar veel meer kans dan haar voorgangers die Nederland heeft afgevaardigd.
  • SietseSietse Gebruiker
    op 1368542712:

En, wat vinden jullie van dit Songfestivallied van Anouk? Denken jullie dat ze kans heeft om de finale te halen?

Ik vind het wel heel mooi, geef haar veel meer kans dan haar voorgangers die Nederland heeft afgevaardigd.

Meer kans zeker ... Maar ik ben bang dat het dit ook niet word .
    Als ik heel eerlijk ben valt me het een beetje tegen van Anouk . Vind dat ze beter kan . Slecht vind ik het ook niet . Maar hoop wel dat we eens niet voor schut gaan . Zal der niks tot weinig van zien. Volg het al jaren lang niet meer .
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    op 1368545534:

Meer kans zeker ... Maar ik ben bang dat het dit ook niet word .
    Als ik heel eerlijk ben valt me het een beetje tegen van Anouk . Vind dat ze beter kan . Slecht vind ik het ook niet . Maar hoop wel dat we eens niet voor schut gaan . Zal der niks tot weinig van zien. Volg het al jaren lang niet meer .

Hier sluit ik me bij aan, alleen volg ik het nog wel. Vind dit nummer van anouk persoonlijk mooier:
  • SietseSietse Gebruiker
    op 1368546183:

Hier sluit ik me bij aan, alleen volg ik het nog wel. Vind dit nummer van anouk persoonlijk mooier:

Dat dit veel mooier daar sluit ik me direct bij aan !!
    Maar als je wil winnen moet je denk ik zo iets schrijven als Girl ..
    Je zit twee dagen lang te luisteren naar liedjes van uit heel Europa .. Je moet voor al op vallen wil men tijdens het stemmen nog weten  wie je was of bent .
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    Deze bedoel je dan denk ik:

Is inderdaad net als lost beter dan birds om mee te winnen
  • aboabo Gebruiker
    Ja. Lost van Anouk vind ik prachtig. Ik ga wel kijken vanavond, heb toch zeeën van tijd. Normaal sla ik het Songfestival altijd over, maar nu treedt wel Anouk op.

En Sietse, jij hebt ook een goeie smaak qua muziek (als ik even door dit topic blader). Als je nog wat leuks hebt, om mijn dag een beetje op te vrolijken, houd ik mij aanbevolen.
  • SietseSietse Gebruiker
    op 1368552788:

Ja. Lost van Anouk vind ik prachtig. Ik ga wel kijken vanavond, heb toch zeeën van tijd. Normaal sla ik het Songfestival altijd over, maar nu treedt wel Anouk op.

En Sietse, jij hebt ook een goeie smaak qua muziek (als ik even door dit topic blader). Als je nog wat leuks hebt, om mijn dag een beetje op te vrolijken, houd ik mij aanbevolen.

Mijn favoriete Up tempo nummer ... Het nummer waar ik nog steeds van uit mijn dak kan gaan . 
    Het tweed mooiste gitaar intro allertijden ( in mijn lijst ) . Al ben ik nog zo down ... dit nummer vrolijkt mijn dag op .

• SietseSietse Gebruiker
    op 1368550408:

Deze bedoel je dan denk ik:

Is inderdaad net als lost beter dan birds om mee te winnen

Dat is hem ja ... En ja .. Ze is door !! Toch tof en blij dat ik dat mis heb !
    Je zal BIJNA geloven ........ ben gek van haar muziek . Van de persoon zelf niet altijd .
    Haar negatieve uit latingen bv over Ilse de lange ? Is dat nou nodig . Muzikanten die zo op een ander afzeiken hebben volgens mij een gebrek aan zelf respect . 

Maar als ze het toch zou flikken met haar eigenwijze kop ....!!
  • aboabo Gebruiker
    Geweldig, dankjewel Sietse!
  • SietseSietse Gebruiker
    Zag ik maandag avond bij Bones ...blijft dan hangen .

• trijnkotrijnko Administrator
    CCR

• SietseSietse Gebruiker
    op 1369160271:

CCR

O ja !! Zeer goed ..Speel hem ook graag op mijn toetsen ..
    Dit nummer en deze .. MIJN twee favorieten .  Uit de lange lange lijst zeer goede nummers !!

• SietseSietse Gebruiker
    Nu er toch oorlog plaatjes te zien waren ...

Deze ....  kan echt achter over naar liggen te luisteren . De diepste bassen lekker door me  lijf voelen . en weg op passen dat je niet weg dommelt
  • WaterlelieWaterlelie Gebruiker
  • StardustStardust Gebruiker

Back to the 80's  *O*
  • SietseSietse Gebruiker
    als ze beginnen denk ik altijd dat het E.L.O is .. Maar wel mooi nummer .. Toen digitaal muziek maken nog als ondersteuning diende
  • puckiepuckie Gebruiker

Ik kreeg hier kippenvel van.

Nu gaat het weer mis :-(
  • SuusjeSuusje Gebruiker
    Rob de Nijs op de radio  :s)
Log in of Registreer om te reageren.