muziek

27-02-2013 om 09:25 uur

hallo allemaal

even iets over mijn hobby mijn grote passie is muziek ook luisteren naar muziek maar vooral zelf doen
ik speel in een folk band oldtime en ierse muziek
ik speel gitaar en ik zing in de band alleen het zingen is wat moeilijk geworden ik wordt nu snel hees
hoop wel dat ik nog een tijdje door kan kan. onze band heet backdoor stompers wij staan ook op youtube.
mijn andere hobby is vissen dus ik hoop dat het weer gauw veranderd kan ik iedergeval weer vissen.

Login of registreer om te reageren
10-03-2013 om 19:53 uur
Reactie op bhuberts

hallo allemaal

even iets over mijn hobby mijn grote passie is muziek ook luisteren naar muziek maar vooral zelf doen
ik speel in een folk band oldtime en ierse muziek
ik speel gitaar en ik zing in de band alleen het zingen is wat moeilijk geworden ik wordt nu snel hees
hoop wel dat ik nog een tijdje door kan kan. onze band heet backdoor stompers wij staan ook op youtube.
mijn andere hobby is vissen dus ik hoop dat het weer gauw veranderd kan ik iedergeval weer vissen.

Ik heb mijn eigen ruimte in huis ..  Daar  staat mijn workstation mijn westers en elektrische gitaar .
en meng paneel .  Er staat en complete stereo instantie . Ik kan daar mijn DVDs CD s Vinyl en cassettes draaien . 
Staan 3 PS’s  die alle maal weer via de stereo kunnen draaien  en heb op elke PC zo 40G aan MP3 staan .  Heb zo een 2500 nummers  op schrift staan . Via een exel bestandje kan ik mijn nummers weer op zoeken in mijn verzameling … Als je ooit de  noten zoekt van een nummer vraag het mij dan eens  !

Login of registreer om te reageren
03-06-2014 om 20:09 uur

hallo,

ik speel dwarsfluit in een show en drumfanfare. dit schijnt goed te zijn voor mensen met longproblemen. ik heb het erg naar mijn zin daar. wel merk ik dat ik in bepaalde periodes of na ziekte ineens al mijn longinhoud kwijt ben en moet ik vaak opnieuw beginnen met het aanhouden van de lange noten.
wij lopen met de show en drumfanfare taptoes (shows), maar doen ook aan streetparades.

Login of registreer om te reageren