Last op de werkplek (stof)

14-02-2013 om 16:01 uur

Ik ben erg benieuwd wie er op de werkplek last hebben van een stoffige werkplek.

Hoor graag de verhalen van jullie en evt. oplossingen.

Login of registreer om te reageren
17-02-2013 om 18:51 uur

Best een lastige vraag. Als je veel last hebt van je werkplek kun je misschien vragen of ze jouw kamer wat extra aandacht kunnen geven. Of bespreekbaar maken bij je leidinggevende of pz.

Login of registreer om te reageren
17-02-2013 om 23:00 uur

soms kun je zelf ook even een vochtige doek pakken zo dat je zelf minder last hebt en als je nat stoft gaat het stof niet dwarelen  en overlegen met de schoon maak

Login of registreer om te reageren
18-02-2013 om 18:55 uur

De werkplek waar ik zat werd om de dag schoon gemaakt.
dus weinig last van stof.

Dit is nu verleden tijd want mijn functie is opgeheven en ik zit thuis. ;(

Login of registreer om te reageren
19-02-2013 om 23:34 uur

Bij ons is net de werkvloer helemaal verbouwd. Heel netjes zijn er metingen gedaan, luchtkwaliteit is goed.
Ok, fijn om te weten. Zijn de kachels ook schoongemaakt?
Ehm, geloof het niet nee, hoezo? Nou, als de verwarming aan staat dan begin ik te kuchelen terwijl ik soms hele dagen nergens last van heb...

Nooit meer antwoord gekregen, maar tot nu toe zijn de kachels nog niet aangeweest, want na de verbouwing klopt de temperatuur niet meer... Het zou 23 graden zijn maar we hebben het massaal koud....

Login of registreer om te reageren
29-04-2013 om 09:31 uur

Ik werk in een winkel waar het altijd stoffig is. Wij moeten zelf schoonmaken, af en toe als het rustig is gebeurd dat ook wel maar meestal niet. Ik zit tegenwoordig bij de deur aan de kassa, dat gaat al een stuk beter want dan komt er nog af en toe frisse lucht binnen. Wat niet betekent dat ik geen last heb van mijn astma. Gelukkig is een van mijn collega's ook astmatisch en let hij er wel een beetje op dat het met mij goed gaat :). Maar frisse lucht is als het even kan wel belangrijk.

Groetjes,
Suusje

Login of registreer om te reageren