Vind alles over handwerken op drops.nl (breien, haken, borduren)

17-12-2012 om 00:30 uur

Voor iedereen die handwerken leuk vindt en ook voor iedereen die nog niet van handwerken houdt maar het toch wel's een keer wil proberen, ga dan eens kijken op de site van drops.nl Veel gratis patronen en een enorme hoeveelheid informatie ( met behulp van duidelijke video uitleg). Er is ook van alles te koop. Leuke en duidelijke site. Drops is een merk van o.a. breigarens. Hebben internetsite en winkels die hun spullen verkopen.

Login of registreer om te reageren
22-12-2012 om 16:20 uur

Inderdaad, geweldige site.
Ik ben verslaafd aan sokken breien!  :@
Oma Akke

Login of registreer om te reageren
27-12-2012 om 00:13 uur

Sokken breien vind ik leuk om te doen maar niemand wil hier nog gebreide sokken. Met mijn zus heb ik ooit een wedstrijdje gedaan wie het snelste twee toeren kon breien. Wie er won weet ik niet meer maar de noorse sokken waren zo klaar. Dit jaar voor het eerst een kerstbal op 5 pennen gebreid. Eerst een heel gepriegel maar het is leuk om te doen.
Ik heb nu alle resten katoen bij elkaar gezocht. Er is genoeg lichte voor een vest maar ik wil een kabel uitproberen  op een sjaal.
Ik naai ook nog schorten voor de leuk. Twee af met een kerststofje. Op een breisite van Zeeman vond ik ook leukeduidelijk patronen, gratis
Nynke

Login of registreer om te reageren
24-01-2013 om 10:40 uur

Ik ben begonnen aan een dekentje voor mijn dochtertje. Zij wilde graag een lapje zoals mama zelf ook heeft. Mijn oma heeft een 2 persoonssprei gehaakt voor mij. Ben zelf begonnen aan een 1 persoonssprei met heerlijk felle kleuren.

Login of registreer om te reageren