Personen met COPD gezocht voor interview (eHealth)

28-06-2012 om 22:30 uur Gesloten

Goedendag Mr./ Mevr.,

Even voorstellen ik ben Jonathan Fennema, 26 Jaar oud. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn opleiding Human Technology (mens techniek) aan de Haagse Hogeschool, aan de hand van een afstudeer project. Het project is gericht op het volgende:
Er wordt gekeken naar hoe een eHealth systeem thuis wonende mensen met COPD kan ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten.

Mijn opdracht is om de wensen en eisen van de eindgebruiker (u dus) in kaart te brengen. Dit zou ik graag aan de hand van een interview doen. Hiervoor zoek ik kandidaten. De geschatte tijd bedraagt ongeveer 60 minuten.
Graag zou ik een afspraak bij u thuis of op een andere, voor u gemakkelijke, locatie willen maken. Mijn voorkeur gaat uit naar het midden en het zuiden van het land.
Zijn er nog vragen of wilt u deelnemen dan kunt u contact opnemen door een mail te sturen naar: [email]j.fennema@student.hhs.nl[/email]

Met vriendelijke groet,
Jonathan Fennema
email: [email]j.fennema@student.hhs.nl[/email]

De reacties zijn gesloten.
18-03-2013 om 14:06 uur

[quote author=Jona link=topic=15941.msg361196#msg361196 date=1340915439]
Onderzoek inmiddels afgerond!
Aantal respodenten: 10
Omgeving: Zuid Limburg
Leeftijdspreiding: 63 t/m 82 jr
Niveau COPD: 1 respondent zwaar overige 9 beginnend/licht
Interesse in eHealth: 2 van de 10 respondenten stonden open voor eHealth. Hiervan was 1 respondent zeer gedreven gebruiker. De overige 8 respondenten zagen geen uitkomst in eHealth.

Voornamelijkste reden voor het geen interesse te tonen in eHealth. De moderne technieken en de zorg dat iedereen inzagen kan hebben in hun medische documenten. Bv een software hacker. Daarnaast is men bang voor het niet begrijpen van de elektronica