Pulmonale hypertensie

E-LiseE-Lise Gebruiker
edited juni 2017 in Pulmonale hypertensie
Ik kan er haast niets over vinden, alleen moedeloze berichten... '50% overlijdt na 5 jaar van de diagnose', is er iemand hier die er meer over weet? Of al langer dan 5 jaar na de diagnose leeft?...

Reacties

• JPJP Gebruiker
    Ik word hier een beetje stil van, kan je verder niks bieden dan alleen een beetje morele steun.
    Ik wens je veel kracht en sterkte om hier mee om te gaan, ton
  • M-I-R-I-A-MM-I-R-I-A-M Gebruiker
    Ik weet het ook niet. Maar inderdaad, heel veel sterkte.
  • ClasinaClasina Gebruiker
    Misschien kan je meer te weten komen via het forum van deze site? http://www.pha-nl.nl/<br />Heel veel sterkte.
  • scarlettscarlett Gebruiker
    Ik wou dat ik je kon helpen...

Heel veel sterkte.

Scarlett
  • gerriegerrie Gebruiker
    Sorry, ik weet het niet,

Maar ik wens je heel veel sterkte,

Groet Gerrie
  • elly-gezellyelly-gezelly Gebruiker
    E-Lise, wat vreselijk naar voor je, ik leef met je mee.
    een dikke pakkerd van mij.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    wat ernstig om dit te lezen
    heel veel sterkte!
  • larslars Gebruiker
    op 1334613082:

Ik kan er haast niets over vinden, alleen moedeloze berichten... '50% overlijdt na 5 jaar van de diagnose', is er iemand hier die er meer over weet? Of al langer dan 5 jaar na de diagnose leeft?...
    hoi hier met Tineke heb zelf ook die ziekte nu 2 jaar ik leef met je mee ik wil wel met je chatten dan kunnen we er samen over praten misschien lijkt je dat wel wat want de meeste mensen begrijpen je niet
  • AatjeAatje Gebruiker
    Sterkte met de onderzoeken de komende dagen. :{w
  • tatatata Gebruiker
    Hoi e-lise,

In een aflevering van "In de Apotheek" is een stukje geweest over een mevrouw met PH, die speciale medicijnen gebruikt.
    Weet niet of je dit gezien hebt, maar misschien heb je er wat aan.

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/93297/rtl-4/in-de-apotheek/aflevering-1.html<br />
    Heel veel sterkte!
  • Evi_Evi_ Gebruiker
    Sorry ik kan je helaas niet verder helpen Elise.
    Wil je wel heel veel sterkte wensen!
  • jippie46jippie46 Gebruiker
    ik wil je ook even heel veel sterkte toewensen!
  • sjefkesjefke Gebruiker
    veel sterkte en moed houden
  • longenlongen Gebruiker
    op 1334675746:

hoi hier met Tineke heb zelf ook die ziekte nu 2 jaar ik leef met je mee ik wil wel met je chatten dan kunnen we er samen over praten misschien lijkt je dat wel wat want de meeste mensen begrijpen je niet

:? Blijkbaar gaat hier iets fout. Ik ontvang de pb-tjes van Lars en E-lise.
    Kunnen jullie dit oplossen?
  • LotLot Gebruiker
    Beste E-lise,
    Wanneer heb je de diagnose gekregen? Echt een rotaandoening en nog veel te weinig over bekend.
    Ik ken pulm hypertensie bij mensen met hartfalen.  Deze worden vaak behandeld met sildenafil, regelmatig met goed resultaat. Maar gezien het hartfalen hebben deze mensen sowieso geen goede prognose.

Veel sterkte!
  • RachelRachel Gebruiker
    Hallo E-lise,

Ik wil je via deze weg even heel veel sterkte wensen.

groetjes Rachel
  • tessa1975tessa1975 Gebruiker
    Ook ik weet hier geen antwoord op, maar wens je wel Heel veel sterkte.
  • E-LiseE-Lise Gebruiker
    :@ Al lang niet meer gekeken hier. Thnx voor alle lieve wensen. Heb vorig jaar een PTE operatie gehad en slik geen meds meer tegen Pulmonale hypertensie. Volg inmiddels revalidatie specifiek voor PAH. Inmiddels gaat het iig een stuk beter, ik hoop nog lang te leven.
Log in of Registreer om te reageren.