Vernevelen.

02-03-2012 om 19:33 uur

Beste lotgenoten,
wie heeft ervaring met het thuis vernevelen?

Bedankt...

Login of registreer om te reageren
02-03-2012 om 23:49 uur

Me to

Bij medicijnen staat een heel topic over vernevelen.

Login of registreer om te reageren
10-07-2019 om 16:22 uur

Waar in huis vernevelen jullie ? Gewoon in de kamer? Is dit schadelijk voor je omgeving ? ( combivent )

Login of registreer om te reageren
10-07-2019 om 19:00 uur
Reactie op cvbb

Waar in huis vernevelen jullie ? Gewoon in de kamer? Is dit schadelijk voor je omgeving ? ( combivent )

Ja hoor, is niet schadelijk voor anderen

Login of registreer om te reageren
11-07-2019 om 14:51 uur
Reactie op Edelweiss
Reactie op cvbb
Waar in huis vernevelen jullie ? Gewoon in de kamer? Is dit schadelijk voor je omgeving ? ( combivent )

Ja hoor, is niet schadelijk voor anderen

Daar zijn de geleerden het nog niet geheel over eens. Voorheen stonden hier twee apparaten - soms tegelijk - te loeien met a.b. verneveling. De kamer stond blauw en het konijn zat met betraande oogjes. Ik vroeg aan de longartsen of hier weleens onderzoek naar was gedaan. Nou nee, toen nog niet. Er zit wel een filter op in het geval van a.b. maar dat is nooit volledig dekkend. Ook zie je in de praktijk dat mensen tijdens het sprayen af en toe het mondstuk uit hun mond halen om iets te zeggen, terwijl de nevel er wel uit komt! Dat is echter niet het geval met de Akita, die is ademgestuurd. Maar toch, ik denk dat er zeker wel medicatie terecht komt in de direkte omgeving van de vernevelaar.

Login of registreer om te reageren
11-07-2019 om 15:47 uur

Ok maar vernevel je dan in een aparte kamer?

Login of registreer om te reageren