Een hoop spanning..

29-09-2011 om 09:48 uur

Het gaat weer een stuk beter.
Gelukkig.
Afgelopen week heb ik een zware belasting gehad qua werk, waardoor ik in het weekend snel humeurig was.
En dat is voor niemand leuk. Vooral omdat we naar mijn schoonouders zouden gaan om te gaan barbecueën.
En van te voren moest er ook nog opgeruimd worden.
Vroeg opgestaan, opgeruimd, boodschappen gedaan voor het ontbijt, omkleden en richting mijn schoonouders.
Het vraagt veel van je lijf als je niet in topconditie bent, al helemaal als de dag ervoor, je brommer kapot is gegaan waardoor je een heel eind moest lopen.

Gelukkig is het deze week anders, maar 7 cliënten.
Dus ik heb het lekker rustig. 4 ochtenden en 3 middagen.

Wel heb ik nog wat last van slijm in mijn longen, maar dat hoop ik er snel weer uitgehoest te hebben.

Het vooruitzicht ziet er voor ons momenteel bijna rooskleurig uit.
Lief hoopt in juni/juli klaar te zijn met school en ik hoop in februari eindelijk te kunnen starten.
Hij krijgt opslag en zodra ik meer uren ga draaien ( icm de opleiding ), komt er via mij ook meer geld binnen.
Doordat we een goed vooruitzicht hebben, zit ik een stuk beter in mijn vel en merk ik dat ik een stuk meer kan hebben. Alsof ik de wereld aan kan.
Dit gevoel werkt ook mee aan mijn herstel van de luchtweginfectie.

Er staat in oktober veel op het spel.
Ik doe mijn TussenTijdseToets voor de auto in de ochtend, in de middag heb ik controle bij de longverpleegkundige en die dag erna heb ik het gesprek bij mijn werkgever voor de opleiding.
Dit zorgt er alleen wel voor dat mijn zelfvertrouwen daalt. En dat is te merken. Met name in de auto.
Concentratie is dan nul en opletten is er soms niet bij.
Dit maakt me aan het twijfelen, als ik nu al zenuwachtig ben voor mijn TTT, hoe kan ik dan naar mijn praktijkexamen toeleven.

Ik leg de lat voor mezelf te hoog. Met vrijwel alles.
Ook met herstellen van een luchtweginfectie, of een verkoudheid/griep.
Zelfs met autorijden.
En als het dan niet lukt, daalt mijn zelfvertrouwen met de minuut.

Ik heb nog even tijd om er over na te denken, maar 11 oktober komt al snel.
Dus ik ga gewoon hopen dat ik het snel weer op kan pakken, de knop kan omdraaien en gewoon een goede TTT neer kan zetten, zodat ik vrijstelling krijg van bijzondere dingen op de weg.
Want als ik een theorie-examen kan slagen met een luchtweginfectie, dan kan ik alles toch?

We zullen het gaan zien.
Duimen jullie voor me?

:W :W

Login of registreer om te reageren
29-09-2011 om 11:33 uur

hey,
Ik zal duimen voor je  ^O^
En hoop voor je dat je het slijm snel kwijt bent.

Login of registreer om te reageren
29-09-2011 om 13:42 uur

Spannend hoor allemaal.
Ik ga voor je duimen ^O^ ^O^ dat alles gaat lukken.

Login of registreer om te reageren
02-10-2011 om 16:14 uur

Ik was veel zenuwachtiger voor m'n TTT dan voor m'n rij-examen maar ik denk wel dat dat komt omdat ik toen al een toets gedaan had en een beetje wist hoe het gaat enzo. Succes iig!

Login of registreer om te reageren
05-10-2011 om 23:06 uur

Natuurlijk duimen we voor je!! Allemaal!!!

En het zijn inderdaad opeens een hoop spannende dingen op een rijtje. Maarreh... het gaat je vast lukken!

Login of registreer om te reageren