Waar een goede week het halve werk is.

19-07-2011 om 07:35 uur

Halloo :W

Ik wilde nog even vermelden, dat dit blog goed bezocht word, maar er ook gereageerd mag worden.
Maakt het voor mij ook een stuk leuker om wat te schrijven! :Y

Nou ik ben al weer een weekje verder. En al weer een paar dagen dichterbij de 2,5 jaar.
Toch altijd leuk zo'n jubileum.

Trouwens, ik had afgelopen vrijdag het ziekenhuis netjes willen bellen voor een overlegje met mijn long verpleegkundige, maar ze was er niet! En ik zou eigenlijk gister terug moeten bellen, maar mijn planning ging wat anders dan normaal.
Ik had ineens i.p.v. 1 cliënt er 3! Dus er was werk aan de winkel.

Het gaat een stuk beter. Het is nog niet helemaal naar mijn zin, maar het gaat al een heel stuk beter dan een paar maanden geleden. Dat is een ding wat zeker is, en dat kan niemand van mij afpakken.
Mijn conditie begint geloof ik langzaam aan beter te worden naar mate ik werk, want ik loop trappen, buk, kniel, strek en doe van alles. Ook maakt het niet meer uit hoeveel uren ik werk, want ik merk er weinig van.
's Avonds ben ik heerlijk moe, gewoon voldaan moe. En vrijdags ben ik op.
Vrijdags is altijd mijn dipdag. Maar daar staat binnenkort ook wat te veranderen.
Vanaf volgende week heb ik dan 2 cliënten in de plaats van 1 op de vrijdag, dus zal ik mijn energie wat moeten verdelen. Ook vroeger naar bed gaan werpt zijn vruchten af.

Bij de fysio gaat het ook lekker *O* .
Afgelopen week telkens 8 minuten op een apparaat, op de fiets, crosstrainer, legpress en loopband met een helling van 8%. Wel moe na elke keer, maar het goede soort moe!

Dus eigenlijk heb ik niets meer dan goeds te vermelden.
Hopelijk kan ik binnen no time ook weer mijn rijlessen oppakken, dan heb ik dat rijbewijs ook zo in mijn zak.
Daarna maar gaan paardrijden? Iets wat ik ook al meer dan 2 jaar niet meer intensief heb gedaan.
En dat terwijl ik 6 jaar lang heb gereden, en zelfs een verzorgpaard heb gehad die ik zelf getraind heb.

En wie weet, zit die opleiding er toch aan te komen.

Zou het dan toch allemaal op z'n pootjes terecht komen?

Wie weet!! :W

Login of registreer om te reageren
19-07-2011 om 17:25 uur

Wat leuk! Al die goede berichten! Ik hoop dat het zo door blijft gaan zeg...!! *O*

Enne, lees je blog altijd, wat het is een fijn blog om te lezen. Zal in 't vervolg eens wat vaker reageren.

Login of registreer om te reageren
19-07-2011 om 17:33 uur

Klinkt allemaal erg positief O+
Gefeliciteerd *O*  met jullie jubileum.
Fijn dat de conditie vooruit gaat en het werk je bevalt.

Login of registreer om te reageren
19-07-2011 om 18:28 uur

goed he die positieve berichten! Ben je nog aan het kijken voor die verpleegkunde opleiding die je wilt volgen, ga je in sept beginnen?

Login of registreer om te reageren
20-07-2011 om 06:51 uur
Reactie op bioloogje

goed he die positieve berichten! Ben je nog aan het kijken voor die verpleegkunde opleiding die je wilt volgen, ga je in sept beginnen?

Ben aan het nadenken en dat soort dingen, maar gezien ik pas net bij het bedrijf zit, zal ik niet in September beginnen. Denk dat ik volgend jaar ermee begin of misschien in Januari als dat kan.

Login of registreer om te reageren