Daar waar energiedrink geweldig is.

07-07-2011 om 07:48 uur

Ik wil de mensen die energiedranken hebben verzonnen, heel erg bedanken!
Deze week heb ik al 5 cliënten gehad en ik moet er nog 3.
En heel eerlijk moet ik opbiechten, dat ik ze nu wel aan het aftellen ben.
Ik ben moe, lusteloos en heb nergens zin in.
Volgens mij kan ik vrij goed acteren of doen alsof, want de cliënten merken er niets van.

Zo ook gister.
Gister had ik 2 cliënten. Allebei 2 uurtjes, dus dat is al minder qua zorg.
Gelukkig zijn het erg gezellige cliënten.
Rond een uur of 2 kwam ik thuis, had al eten voor die avond in huis dus hoefde eigenlijk ook niet meer weg.
Even een dipje gehad en daarna een energieboost zeg maar. Gewoon de natuurlijke  :+
Dus heb ik 2 wasjes gedraaid, opgehangen/opgevouwen, stof gezogen, prullenbakken geleegd...
want gezien we het beide 'druk'  hebben, schiet het er soms bij in.
Had mezelf beloofd gisteravond nog even de vaat weg te wassen, maar het is er niet meer van gekomen.
Op tv een film gezien tot half 11 en toen ben ik netjes mijn bedje ingegaan.
Misschien had ik eerder moeten gaan, maar voelde me nog niet moe ofzo.
Maar in bed.. ik lag er nog geen 2 minuten in.. en ik was in slaap weggevallen.
En vanochtend heb ik niet eens lief naar zn werk horen gaan!!
Terwijl ik dat altijd wel hoor.

Dus ik denk dat mijn lichaam het soms wat te veel vind, qua energie etc...
Ook ga ik vanmiddag maar eventjes liggen. Want als ik wakker schrik van de wekker, dan word ik niet lekker wakker.. en voel ik me nog een hele tijd zo suf als een konijn.
Bijna weekend, en nog maar 9 uurtjes werken. En dan heb ik het gehad voor deze week.

ook hebben we binnenkort weer wat leuks te vieren.
De 23e hebben we 2,5 jaar en gaan we wat leuks doen.
Mocht iemand nog een ideetje hebben wat leuk is te doen om zoiets te vieren.. alle ideeën zijn welkom!

Dit weekend ga ik het rustig aan doen, we hebben niets gepland en dat is soms maar goed ook.
Alleen beetje opruimen met zn tweetjes. En gewoon lekker bijtanken, dan kan ik maandag weer fris en fruitig beginnen.

:W :W

Login of registreer om te reageren
07-07-2011 om 19:19 uur

Mijn vriend en ik zijn 10 juli 4 jaar samen en gaan dan lekker uit eten :) Filmpje vind ik ook nog wel leuk en dat wil ik misschien ook nog wel doen maar vind ik wel een beetje zonde van het weer. Een eind lopen en ergens picknicken ofzo is ook altijd wel leuk.

Login of registreer om te reageren
09-07-2011 om 19:54 uur

energiedrank werkt inderdaad ik drink het ook als ik bijv. een avondje uit wil (wat bij mij niet later word dan half 1)
zonder energiedrank val ik om 8 uur al bijna in slaap met energiedranken zuurstof houd ik het nog wel vol tot maximaal 1 uur

Login of registreer om te reageren
09-07-2011 om 20:13 uur

Als ik verjaardagen, feestjes, etc heb tot laat dan wil ik 's middags nog wel eens een paar uurtjes gaan voorslapen zodat ik het daarna langer volhoudt :) Vanavond ook een verjaardag en vanmiddag bewust een paar uur op de bank met een boekje gaan zitten om energie te sparen.

Login of registreer om te reageren