Bijna longontsteking

27-08-2005 om 22:19 uur Gesloten

Ik de hele tijd denken komt door lowlands ben gewoon wat verkouden, echter woensdag ging het ook wel redelijk. Maar donderdag kreeg ik een heftige aanval op mijn werk (collega's in paniek :o, want er zijn er al twee met astma ziek) Dus ik 's middags naar de huisarts, moest ik meteen beginnen met prednison en een antibiotica, want ik zat tegen een longontsteking aan, als ik niet gegaan was had ik dit weekend waarschijnlijk in het ziekenhuis moeten doorbrengen :N... wat een timing weer ziek worden tijdens lowlands en dan denken dat het allemaal daar aan ligt. Als ik beter nadenk, weet ik dat ik vlak voor lowlands al verkouden begon te worden...

Naja voel me nu weer even prima door die prednison en het eczeem op handen trekt even lekker weg :P

Beetje beter opletten dus voortaan.

De reacties zijn gesloten.
27-08-2005 om 22:25 uur
Reactie op wendelina

Ik de hele tijd denken komt door lowlands ben gewoon wat verkouden, echter woensdag ging het ook wel redelijk. Maar donderdag kreeg ik een heftige aanval op mijn werk (collega's in paniek :o, want er zijn er al twee met astma ziek) Dus ik 's middags naar de huisarts, moest ik meteen beginnen met prednison en een antibiotica, want ik zat tegen een longontsteking aan, als ik niet gegaan was had ik dit weekend waarschijnlijk in het ziekenhuis moeten doorbrengen :N... wat een timing weer ziek worden tijdens lowlands en dan denken dat het allemaal daar aan ligt. Als ik beter nadenk, weet ik dat ik vlak voor lowlands al verkouden begon te worden...

Naja voel me nu weer even prima door die prednison en het eczeem op handen trekt even lekker weg :P

Beetje beter opletten dus voortaan.

:o Niet goed naar je lijf geluisterd  :?. Lijkt me toch dat je je wel beroerder voelt dan bij een 'verkoudheidje', of niet? Ik hoop dat je snel weer de oude bent  :s). Dat je eczeem wegtrekt is natuurlijk wel een fijne bijwerking  *O*.

28-08-2005 om 11:59 uur

Veel beterschap dan maar Wendy! Ik ben ook zo'n iemand die te lang blijft doorlopen met dingen, hoewel je dat soms maar beter niet kan doen. Zo bleek ik al heel lang met een hernia te lopen zonder dat ik het wist, want ach, je bent moeder en die hebben nou eenmaal weleens rugpijn. Resultaat is dus wel dat ik uiteindelijk met spoed geopereerd ben aan een dubbele hernia en mijn been gedeeltelijk verlamd is gebleven... :'(