Medewerking gevraagd onderzoek scriptie

07-06-2011 om 12:38 uur Gesloten

Hallo,

Voor mijn masterscriptie (Communicatie en Beïnvloeding aan de Radboud Universiteit Nijmegen) doe ik onderzoek naar het gebruik van Internet om therapietrouw van astmapatiënten in de leeftijd 12-18 jaar te bevorderen. Mijn onderzoek vindt plaats vanuit het perspectief van zorgverleners en patiënten. Ik zal daarvoor interviews gaan houden met artsen, verpleegkundigen en astmapatiënten.

Ik ben voor mijn onderzoek op zoek naar astmapatiënten in de leeftijd 12-18 jaar die mee willen werken aan mijn onderzoek. Een interview zal ongeveer 30-45 minuten duren.

Heb jij astma en ben je tussen de 12 en 18 jaar oud? Zou je dan mee willen werken aan mijn onderzoek? Je zou me er erg mee helpen!

Als je mee wilt werken mag je reageren op het forum of mailen. Als je ouders liever eerst contact willen opnemen mag dat natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

Milou Urff

m.urff@student.ru.nl

De reacties zijn gesloten.
07-06-2011 om 19:45 uur

Hallo Milou,

Ik ben 17 jaar bijna 18 en wil wel mee doen met je intervieuw.
Wanneer/ en wat gaat er precies gebeuren??

Groetjes,
Annemari

08-06-2011 om 19:27 uur

Hoi Annemari,

Leuk dat je mee wilt werken aan mijn onderzoek! Het is de bedoeling dat het interview face-to-face gehouden wordt. Ik zou het interview graag plannen tussen 15 en 25 juni. Is het mogelijk dat ik dan bijvoorbeeld een keer langskom? Als dat niet mogelijk is kunnen we het interview eventueel ook telefonisch doen. Wat komt jou het best uit?

Groetjes Milou

09-06-2011 om 09:48 uur

Hoi Milou,

Okee maar ik woon dichtbij Leeeuwarden is dat niet een eind weg voor jou??
Telefonisch mag ook van mij hoor!

Groetjes,
Annemari

09-06-2011 om 11:00 uur

Hey.

Ik ben 18 (20 juni 19) en ik zou wel mee willen werken aan jouw onderzoek. Ik weet niet of ik dan net te oud ben?
Ik woon trouwens in Alkmaar dus dat is erg ver weg voor je, mij lijkt het beter om het telefonisch te doen of evt. via de mail?

Groetjes, Marga

15-06-2011 om 13:56 uur

Hey Marga,

Leuk dat je mee wilt werken! Het is op zich geen probleem dat je bijna 19 bent. Ik denk dat een interview per telefoon of mail het handigst is gezien je woonplaats. Zou je mij misschien jouw mailadres willen mailen? Dan kun je of je telefoonnummer doorgeven of ik kan je de vragen mailen voor het interview. Mijn mailadres is m.urff@student.ru

Groetjes Milou