Een lekker rustig weekend..

18-04-2011 om 13:32 uur

Ik heb het niet gedaan.
Ik durfde niet, hoe stom dat dan ook is.
Wel merkte ik dat ze minder rookte dan normaal, dus misschien let ze er wel op!?

Afgelopen week was ik veel moe en benauwd.
Dat mede dankzij door de AB die ik gekregen had, voor een blaasontsteking.
Ha had gemeld dat ik moest wachten met de benauwdheid tot vrijdags.. eigenlijk meteen daarna longpoli gebeld, want ik ga natuurlijk niet 2 dagen lang benauwd zijn.
Gelukkig hadden ze na overleg met een andere lvp verteld dat ik mijn ventolin mocht verhogen naar max 6x per dag, ipv 4. Scheelde toch wel veel.
Vrijdags kwam lief eerder thuis dan verwacht, omdat hij 2 uur vrij genomen had, als verrassing. Zodat we wat eerder konden aanrijden richting Malden.
Naast de files die natuurlijk vervelend waren, hebben we ons vermaakt in de auto.
Ironisch genoeg, knapte ik mega goed op van de airco. Hele dag benauwd geweest en dan stap je in de auto, terwijl het zonnetje goed schijnt, airco aan en het was bijna meteen weg! Ideaaal!!!

Die avond hebben we natuurlijk vrij weinig gedaan, maar de volgende dag stond er genoeg op de planning.
Samen met m'n moeder zijn we naar de intratuin gefietst. Jawel, gefietst! En het ging nog redelijk ook. Erna wel meteen veel water gedronken omdat me keel pijn deed en ik wat benauwd was. En we waren ook nog even langs wat paardjes van kennissen gegaan. Het blijft je wat doen natuurlijk, altijd in de paardenwereld geweest en dan nu kan het niet omdat ik geen conditie heb.. Erg jammer. Het blijft jeuken namelijk :P .
We hadden heerlijk rond gelopen in de intratuin en hebben heerlijk kunnen praten, met z'n tweeën. Want wat dat betreft, zitten mama en ik altijd op 1 lijn. We hoeven elkaar maar aan te kijken en weten genoeg. En dat mist ze. En ik ook. Maar wat doe je eraan?
Daarna hebben we eventjes gegeten thuis, lief was ondertussen ook wakker geworden. Toen zijn we nog even met z'n tweetjes naar het winkelcentrum gegaan. Even langs de HEMA die net geopend was en gewoon even zoals vanouds boodschappen gedaan.

Daarna was ik eigenlijk vrij moe, veel gefietst en gelopen.. Dus heb ik even op bed gelegen, want een vriendin zou langs komen en mee-eten met ons, en ik had haar lang niet meer gezien dus wilde uitgerust zijn. Het was erg gezellig!
Rond een uur of 9 zijn we weggegaan omdat we natuurlijk ook nog een katje thuis hebben die eten hoort te krijgen :)
Om 11 uur waren we thuis, helemaal uitgeput en op. Elmo was erg blij om ons weer te zien, en ik was eigenlijk ook erg blij om mijn bedje weer te zien.

Mama en mijn zus, gaan in September 2 weken op vakantie, naar Spanje. We zijn er eerder heen gegaan, maar moesten toen eerder weg. Omdat ik zo dom was om een trapje te missen en mijn enkel zwaar te kneuzen. Ik heb nu eventueel de kans om mee te gaan, lief kan niet want die zit met z'n werk dan precies in een hele drukke periode.
Maar ik ben aan het twijfelen. Ik weet dat ik qua astma het aan kan, want ik heb altijd weinig klachten in Spanje, en ik wil eigenlijk ook heel graag mee. Maar, juist omdat lief dan in een drukke periode zit en ik werkloos ben nog steeds, wil ik hem niet 'in de steek laten', ik bedoel dat hij dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken.
Moet ik voor mezelf kiezen of voor hem? Ik ben geneigd om het feestje af te zeggen, omdat ik er voor hem moet zijn.. En omdat ik het persoonlijk niet vind kunnen dat ik wel op vakantie ga maar geen werk heb..
Vragen vragen..

Ook vind ik het erg jammer dat mijn afspraak met de LA is verzet, hij is nu begin Mei waarschijnlijk door alle drukte. En daar baal ik van. Weer in het ziekenhuis aanwezig zijn rond mijn verjaardag, de vrijdag ervoor en de maandag erna. Maar goed dat ik mijn verjaardag niet groot kan vieren dan.. eigenlijk.

Weer bedankt voor het lezen en reageer gerust!

Login of registreer om te reageren
18-04-2011 om 14:38 uur

Klinkt als een geslaagd weekend. O+
Wel fijn dat je moeder al minder rookt.
Fijn dat de airco je van je klachten af hielp ik ervaar vaak het tegenovergestelde.
Mooi dat ventolin verhoging voldoende was om voor minder klachten te zorgen.
Dat moe zijn van ab ken ik wel ben er gelukkig nooit benauwd door geworden.
Lekker samen op de fiets en mooi dat het best goed ging.
Ik zou er toch nog even over nadenken en misschien met je lief overleggen wat betreft de vakantie.
Balen dat de afspraak met de la verzet is. :X

Login of registreer om te reageren
27-04-2011 om 11:53 uur

klinkt als een gezellig weekendje! Zou vantevoren even overleggen met mijn lief voor wat betreft de vakantie naar Spanje. Misschien vindt hij het juist een goed idee als je wel mee zou gaan!

Login of registreer om te reageren