sprekers gezocht over hun ervaringen met ILD

11-11-2022 om 09:43 uur

Mensen gezocht over hun ervaring met het diagnosticeren van ILD en de medicaties die ze voorgeschreven hebben gehad, in de vorm van een interview

Beste leden,

Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar personen die gediagnosticeerd zijn met ILD (interstitiële longziekten) en graag hun ervaring met me willen delen. Deze informatie wil ik middels het afnemen van een interview verzamelen. De resultaten worden gebruikt om in beeld te brengen hoe een nieuwe techniek patiënten met knelpunten beter kan helpen.
Ziektes die hierbij horen zijn onder andere Alveolaire proteinose, extrinsieke allergische alveolitis (EAA), langerhanscelhistiocytose (LCH), lymfangioleiomyomatosesarcoïdose (LAM), long fibrose en duivenmelkerslong. Voornamelijk ben ik opzoek maar personen die de knelpunten waar zij tegen aanliepen, tijdens het diagnosetraject of zelfs tijdens de voorgeschreven medicatie, met mij willen delen. De resultaten worden gebruikt voor een onderzoek naar een nieuwe diagnosevorm om ILD vast te stellen bij patiënten.
Wat houdt dit onderzoek in? Het onderzoek bestaat uit een interview met algemene vragen over uw ervaring met ziekenhuizen, doctoren, diagnose en medicatie. Verder zal het onderzoek vooral gericht zijn op knelpunten en hoe het volgens u beter zou kunnen gaan tijdens de diagnose of therapie. Het interview kan hoogstens 45 min duren en u doet me een groot genoegen als u aan het onderzoek wilt meewerken. Hopelijk kunnen we de resultaten gebruiken voor een betere diagnose of therapie!
Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meewerken aan dit onderzoek of uw ervaring met mij delen, dan kunt u een e-mail sturen naar:
x.m.schaad@gmail.com
of via onderstaande link kunt u een afspraak met me inplannen.
https://forms.gle/2iKVEt1YRmv2HMpJ6

Login of registreer om te reageren