ik heb de diagnose NSIP

12-10-2022 om 10:18 uur

wie gebruikt Nintedanib ofev wat zijn de ervaringen hiermee en wat voor bijwerkingen geven ze je ikzelf heb de diagnose nsip en slik het medicijn Nintedanib ofev 100

Login of registreer om te reageren
06-09-2023 om 16:08 uur

Goeden dag ik heb de diagnose ns ip al een tijdje ,nu vraag ik mij af wat dat voor de toekomst betekend ,ik ga vier of vijf maanden overwinteren in Spanje en wil dit nog wel even volhouden ,hoe lang heb ik nog om dit te doen ???  

Login of registreer om te reageren
Moderator
09-09-2023 om 09:04 uur

Dag, ook ik heb NSIP, maar gebruik niet het medicijn dat je noemt. Ik denk dat het toekomstbeeld heel individueel is, ligt aan de mate van groei van de ontstekingen. Ik ben deels in Spanje, natuurlijk gaat de ziekte niet weg, maar ik voel me daar wel beter. 

Login of registreer om te reageren
09-09-2023 om 11:14 uur
Reactie op Rinusalbers4925

Goeden dag ik heb de diagnose ns ip al een tijdje ,nu vraag ik mij af wat dat voor de toekomst betekend ,ik ga vier of vijf maanden overwinteren in Spanje en wil dit nog wel even volhouden ,hoe lang heb ik nog om dit te doen ???  

Hallo fijn dat je veel in Spanje bent wij gaan richting Valencia 50 meter van het strand ,hier met deze warmte bevalt mij niets ,en hoop dat ik mij daar beter voel dan hier ,maar nog bedankt voor je reactie groet Rinus Albers .

Login of registreer om te reageren