Benauwd en kortademig

Ik heb 4 maanden gelden narcose gehad voor een ablatie voor mijn hartritmestoornissen.
Ik ben nadien benauwder dan daar voor. Kan het zijn dat ik door de narcose benauwder ben of is mijn bronchiectasie verslechterd en speelt het warme weer ook mee?
Ik ga van de week sputum inleveren.
Bij voorbaat dank Mieke Coumou

Reacties

  • SpiritSpirit Gebruiker
    Hallo Mieke,
    Vervelend dat je benauwder bent dan voor de ablatie. Zou de vraag of dit een oorzaak kan zijn zeker aan de arts/huisarts stellen.
    Sputum inleveren is natuurlijk prima om te kijken of de klachten door een bacterie veroorzaakt worden zodat je de goede medicijnen krijgt.
    Hopelijk knap je snel weer op.

    Groetjes Spirit.
  • Mieke1947Mieke1947 Gebruiker
    Bedankt voor je reactie. Het benauwde is vervelend. Ik heb zojuist sputmpotje gehaald
  • Suus01Suus01 Gebruiker
    Veel longpatiënten kunnen last hebben van het weer. Warm, koud, regen, vocht, klam, sneeuw: het kan allemaal invloed hebben op het meer of minder benauwd hebben.

    Sterkte!
Log in of Registreer om te reageren.