Somber door Foster

Hoi!
Zijn er hier op het forum mensen die ook somber of depressief worden als ze Foster gebruiken? Ik heb een depressie en ik zal niet zeggen dat het door de Foster komt, maar ik heb wel het idee dat het dat aanwakkert. Zoals de depressie ook mijn astma aanwakkert.. Welk bestanddeel zou het dan veroorzaken?
Zijn er mensen bij wie het na overstappen op een andere puffer beter ging?
Bedankt voor het lezen!

Reacties

  • NckiieNckiie Gebruiker
    #1
    Het is een bijwerking die denk ik door de beclometason erin wordt veroorzaakt. Volgens mij heeft elke inhalatiecortico deze mogelijke bijwerking, maar het kan zijn dat je bij de een wel last hebt ervan en bij de ander niet. Goed aangeven bij je arts er zijn zoveel puffers dat er vast een voor jou is waarbij je depressieklachten niet extra worden getriggerd:)

    Zelf heb ik er geen last van gelukkig, hopelijk kom je snel tot een juiste medicatiecombinatie waarbij alles in harmonie is. Succes!
Log in of Registreer om te reageren.