Zout therapie

21-05-2020 om 08:11 uur

Hallo allemaal

Ik las dit ergens, na een kuur zou je beter kunnen ademen enz enz. Dit uiteraard naast de gewone reguliere behandeling via de arts.

Wie heeft dit wel eens gedaan? Lucht het inderdaad op?

Groetjes

Login of registreer om te reageren
21-05-2020 om 20:39 uur

Ik heb 2 maanden 3x per week een uur de zoutkamer geprobeerd; ik had er veel hoop op maar helaas hielp het bij mij niet. Wel moet ik zeggen dat de mensen die tegelijk met mij in de zoutkamer zaten eigenlijk allemaal super positief waren en waar het wél echt voor werkte.
Misschien ondanks dat het bij mij niet hielp toch een poging waard?
Ook een vriend die ik een paar keer mee heb genomen was juist erg enthousiast en bij hem werkte het dus ook! Zou wel een uitkomst kunnen zijn dus...

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 08:47 uur

Wat jammer dat het voor jou niet gewerkt heeft, ik heb hier in de buurt een zoutkamer en ga het toch eens proberen, al is het maar om eens mee te maken ;)

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 08:51 uur

Ik zou het zeker doen! Wilde je ook niet ontmoedigen met mijn ervaring want hoorde juist daar dat het bij heel veel mensen wél werkt; dus zeker een poging waard!

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 09:05 uur

Ja ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen, maar omdat het best prijzig is twijfel ik, nu zag ik dat ze bij social deal regelmatig aanbiedingen hebben. Mijn dochter heeft ook astma, gaan we eens met zijn tweeën.

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 10:32 uur

Ik ben niet bekend met zoutkamers, maar ga vaak naar zee, wad of de eilanden. merk goed dat ik me daar beter voel

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 10:59 uur

Emsepems schijnt ook heel verlichtend te werken bij hooikoorts. Bij de longartsen begint het nu ook bekend te worden als ik en er is al 1 zorgeverzekering die het vergoedt.

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 11:15 uur
Reactie op GF75

Ja ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen, maar omdat het best prijzig is twijfel ik, nu zag ik dat ze bij social deal regelmatig aanbiedingen hebben. Mijn dochter heeft ook astma, gaan we eens met zijn tweeën.

Is inderdaad best prijzig maar je moet eigenlijk vooral in het begin vaak gaan (advies minimaal 3x per week) en dan kan je na 1 of 2 maanden afbouwen en sommigen hebben dan uiteindelijk genoeg aan 1x per 2 weken als onderhoud; dat zou natuurlijk ideaal kunnen zijn!

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 11:19 uur

Hier in Maastricht nu 12.50 voor een uur. Of in een groep van 5 en dan is het 9 euro.

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 11:31 uur

Oh echt! En is 12.50 dan privé? Bij mij kostte het €35 per keer of 10 sessies voor €210 en dat alles in groepen van 10 personen! Dus ik vind dat van jou een hele goede deal

Login of registreer om te reageren
23-05-2020 om 11:40 uur

Ja 12.50 privé, en als je kind gaat mag je gratis mee als begeleider, maarja daar ben ik weer te eerlijk voor.

Login of registreer om te reageren