Naar de huisarts?

BB21BB21 Gebruiker
edited 18 mei in Astma algemeen
Hi,

Ik had gisteren 3 astma-aanvallen, gisteravond benauwd (voor het slapen) en nu in de ochtend weer. Moet ik de huisarts bellen of niet?

Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik wil niet voor elk dingetje de huisarts bellen. Ik hoor graag wat jullie zouden doen in deze situatie. Ik ben trouwens 23, weet niet of de leeftijd er toe doet.

Groetjes, BB
Tagged:

Reacties

• GF75GF75 Gebruiker
    Hoi BB

Ik zou gelijk bellen, ik zit al te sukkelen sinds begin april, het ging van kwaad naar erger totdat ik vorige week de huisarts kon laten komen. Stootkuur prednison gehad. En ik zeg al 3 dagen dit gebeurt me nooit weer. Gewoon voor de zekerheid bellen!!
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    als je er ongerust over bent dan bellen, liever 10x teveel dan 1x te weinig denk ik altijd maar ;-)
  • BB21BB21 Gebruiker
    Ik heb inmiddels ook buikpijn/misselijk en het gevoel dat ik moet overgeven. Heb ik dan niet gewoon een griepje? Heb dit nooit samen gehad namelijk
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Ik zou echt even bellen en overleggen, helemaal nu je meer klachten krijgt erbij.
    Je hoort dan wel wat ze ervan denken, dat neemt een hoop onzekerheid weg.
    Sterkte hoor!
  • tuurtuur Gebruiker
    Zou gewoon bellen, het gaat om jouw gezondheid
  • linnie1linnie1 Gebruiker
    Hoe gaat het nu met je BB21? Heeft de huisarts iets voor je kunnen betekenen? Ik hoop dat je je wat beter voelt!
  • BB21BB21 Gebruiker
    Dank jullie voor de reacties!

Ik had de huisarts gebeld en had een prednison stootkuur gekregen. Inmiddels niet meer zo kortademig en 8 juni heb ik een longfunctietest. M’n medicijnen werken niet optimaal dus dan gaan ze kijken wat er aan de hand is.
  • mark29mark29 Gebruiker
    Altijd bellen, het is jou leven en daarnaast betaal je ook nog voor zorg dus en als het een goede huisarts is dan zal deze je begrijpen en alles goed uitleggen.

Succes.
Log in of Registreer om te reageren.