Door System [SC] Waar we dromen over mooie reizen 15-04-2020 om 09:44 uur Gesloten Dit bericht is verplaatst van: [SC] Waar we op huizenjacht zijn De reacties zijn gesloten. Naar de laatste reactie gaan? Anna50 15-04-2020 om 09:43 uur Reactie op emsepemsReactie op PioenroosWat heb jij nog op je lijstje staan waar je nog naartoe wil. de dode zee in israel, daar nu ga ik nu lekker in dobberen... heerlijk! Daar ben ik geweest! Je kan alleen maar dobberen in het warme water. 😜 trijnko 15-04-2020 om 17:32 uur Reactie op Anna50Reactie op emsepems Reactie op PioenroosWat heb jij nog op je lijstje staan waar je nog naartoe wil. de dode zee in israel, daar nu ga ik nu lekker in dobberen... heerlijk! Daar ben ik geweest! Je kan alleen maar dobberen in het warme water. 😜 Is dat niet ontzettend toeristisch? Pioenroos 16-04-2020 om 05:55 uur Vermoed van wel, hoewel Israel niet zo heel toeristisch is. Pioenroos 16-04-2020 om 05:55 uur Goedemorgen trouwens goudvisje 16-04-2020 om 08:30 uur Goedemorgen, ik blijf vandaag thuis op balkonio, ook een mooie bestemming. Van de zomer gaan we naar......Carpetland 🤣 of Videoland, nog ff kijken wat leuker is Pioenroos 16-04-2020 om 08:32 uur Haha Videoland, daar kun je meer beleven emsepems 16-04-2020 om 08:44 uur hahaah ik zou ook kiezen voor videoland... is veel meer te beleven :-) via netflix ben ik net begonnen met de film over gandi…. 3 uur.... maar wel boeiend Pioenroos 16-04-2020 om 08:46 uur Gandi was een interessante boeiende man, 3 uur is waarschijnlijk nog te kort om zijn leven te vertellen. Staat: The Theory of Everything ook op Netflix? Zou die film graag nog eens zien emsepems 16-04-2020 om 08:50 uur 'The Theory of Everything': ik heb even gekeken maar zie hem niet via de zoekfunctie. ben nu op zoek naar een parasol, want als ik in videoland ben heb ik hem vast nodig. Ikea heeft handige Pioenroos 16-04-2020 om 08:53 uur Wat is voor jou een handige parasol? Paginering Huidige pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 Pagina 8 Pagina 9 … Laatste pagina 20 Volgende pagina
Anna50 15-04-2020 om 09:43 uur Reactie op emsepemsReactie op PioenroosWat heb jij nog op je lijstje staan waar je nog naartoe wil. de dode zee in israel, daar nu ga ik nu lekker in dobberen... heerlijk! Daar ben ik geweest! Je kan alleen maar dobberen in het warme water. 😜
trijnko 15-04-2020 om 17:32 uur Reactie op Anna50Reactie op emsepems Reactie op PioenroosWat heb jij nog op je lijstje staan waar je nog naartoe wil. de dode zee in israel, daar nu ga ik nu lekker in dobberen... heerlijk! Daar ben ik geweest! Je kan alleen maar dobberen in het warme water. 😜 Is dat niet ontzettend toeristisch?
goudvisje 16-04-2020 om 08:30 uur Goedemorgen, ik blijf vandaag thuis op balkonio, ook een mooie bestemming. Van de zomer gaan we naar......Carpetland 🤣 of Videoland, nog ff kijken wat leuker is
emsepems 16-04-2020 om 08:44 uur hahaah ik zou ook kiezen voor videoland... is veel meer te beleven :-) via netflix ben ik net begonnen met de film over gandi…. 3 uur.... maar wel boeiend
Pioenroos 16-04-2020 om 08:46 uur Gandi was een interessante boeiende man, 3 uur is waarschijnlijk nog te kort om zijn leven te vertellen. Staat: The Theory of Everything ook op Netflix? Zou die film graag nog eens zien
emsepems 16-04-2020 om 08:50 uur 'The Theory of Everything': ik heb even gekeken maar zie hem niet via de zoekfunctie. ben nu op zoek naar een parasol, want als ik in videoland ben heb ik hem vast nodig. Ikea heeft handige
Daar ben ik geweest! Je kan alleen maar dobberen in het warme water. 😜
Is dat niet ontzettend toeristisch?
Vermoed van wel, hoewel Israel niet zo heel toeristisch is.
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen, ik blijf vandaag thuis op balkonio, ook een mooie bestemming.
Van de zomer gaan we naar......Carpetland 🤣 of Videoland, nog ff kijken wat leuker is
Haha Videoland, daar kun je meer beleven
hahaah
ik zou ook kiezen voor videoland... is veel meer te beleven :-)
via netflix ben ik net begonnen met de film over gandi…. 3 uur.... maar wel boeiend
Gandi was een interessante boeiende man, 3 uur is waarschijnlijk nog te kort om zijn leven te vertellen.
Staat: The Theory of Everything ook op Netflix? Zou die film graag nog eens zien
'The Theory of Everything': ik heb even gekeken maar zie hem niet via de zoekfunctie.
ben nu op zoek naar een parasol, want als ik in videoland ben heb ik hem vast nodig. Ikea heeft handige
Wat is voor jou een handige parasol?
Paginering