ENS Empty Nose Syndrome

Weet u in welk ziekenhuis ik terecht kan om vast te stellen of ik dit heb en ten tweede kunnen ze er daar wat aan doen? Tot nu toe weet ik van het Amc Amsterdam en Erasmus in Rotterdam. gezien corona nu geen voorrang denk ik in ziekenhuizen heb er wel pschychisch klachten van. Heeft u advies?

Reacties

• Geachte ENS

Eerst moet worden vastgesteld of u een "empty nose syndroom" heeft. Het is in de huidige tijd een relatief zeldzaam beeld, maar het komt zeker voor. Ongetwijfeld is er al wat aan gedaan. Het is van belang dat de KNO-arts waar u naar toe gaat, alle gegevens heeft van alle voorgaande behandelingen en operaties. Ik kan in ieder geval een telefonisch consult met u afspreken zodat ik wat beter kan beoordelen wat er aan de hand is. U kunt daarvoor bellen met ons Ziekenhuis ZGV 0318433060. Ik kan u daarna wat gerichter verwijzen naar een Ziekenhuis bij u in de buurt

Met vriendelijke groet,

Maarten Majoor
  • ENSENS Gebruiker
    bedankt ik ben al geweest bij dr Dixon maar die vermoed dat mijn zenuwen beschadigd zijn waardoor ik de luchtstroom niet voel en een benauwd gevoel ervaar. lijkt wel alsof ik niet inademt aan de linkerkant. u heeft mijzelf de 1e keer geopereerd aan neusslijmvliesinkorting en kraakbeentransllantatie uit het oor. Sindsdien heb ik nog operaties ondergaan maar nog steeds met resultaat van slechte waarneming van de ademhaling rechts wel dat is het vreemde.
  • ENSENS Gebruiker
    zijn zenuwen te herstellen in de neus. de symptomen duiden op een empty nose maar daar is in mijn geval denk ik geen oplossing?
    graag uw reactie
  • L.s.

Heeft u uw naam en geboorte datum dan zoek ik uw gegevens er bij.

Met vriendelijke groet,

Dr. MHJM Majoor, KNO-arts
Log in of Registreer om te reageren.