Vraag over mengbeeld astma copd

20-03-2020 om 18:36 uur

Hoi,
Ik ben nous, 29 jaar jong en heb 6 maart 2020 te horen gekregen dat ik een mengbeeld van astma en copd heb. Nou probeer ik te zoeken wat het precies inhoud maar kan ik het niet duidelijk vinden ( misschien kijk ik verkeerd )wat is een mengbeeld astma en copd? Ik heb gevraagd of mijn longarts alles wat er is besproken in het gesprek mij kon toe sturen per mail of in mijn dossier van het ziekenhuis ( hij heeft nog niet gereageerd wat ik wel begrijp gezien het corona virus nu ) het gesprek ging zo snel dat ik slechts nog flarden herinner. Hij had het over dat mijn longen zijn uitgerekt en dat ik veel te grote longblaasjes heb, ik zat met iets op 70 ( geen idee meer wat, misschien hier iemand wel? ) hij vertelde me dat als het 68 was geweest ik een probleem had en het erg was geweest. Ik ben begin 2015 gestopt met roken waar hij blij mee was want volgens hem zou ik op mijn 40ste aan een zuurstof fles zitten als ik nog zou roken. Ik moet over een half jaar terug komen om te kijken hoe het dan gaat.

Login of registreer om te reageren