Haar wordt dunner

Wie heeft er een echte gouden tip voor dunner wordend haar door de medicatie? Alle standaard dingen zoals B complex en goede shampoo enz doe ik al...

Reacties

• ballingballing Gebruiker
    Minder dwars zijn, misschien helpt dat een beetje (grapje).
  • StefanieStefanie Gebruiker
    Ik zag de melding dat je gereageerd had en zei letterlijk hardop : nou nu gaan we t krijgen haha ;)
    Minder lolly's zuigen (Kojak) :D
    :P
    Misschien is dit iets?
    http://www.touwslagerij.com/
    :-q
    Van wat voor materiaal is jouw masker? Ik heb een soort rubber volgens mij breekt mijn haar en heb westfalen al om een ander materiaal gevraagd. Heb zo'n zak oma haarnetjes gekocht voor s'nachts onder t masker hahaha
    balling schreef: »

=D>
    #10 edited 5 januari
    Je bedoeld het masker van de CPAP? Neuskussentjes van siliconen
    Andere maskers gebruik ik niet.
    Overigens heb ik ook nauwelijks nog haar op de kop.
    #11 edited 5 januari
    Ja maar de band bedoel ik. De band van de neusdoppen is voor t haar beter maar ik vind het een onding dus hou het bij het neusmasker met wel een grotere band met kliksysteem.
    Ha, zo!
    De band is ook van iets wat op siliconen lijkt.
    #13 edited 5 januari
    Heeft de band jouw toch al dunne haar dan ook afgebroken hahaha
    Nee joh! 't waait hier vaak.
    Ohwwwww....
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Geen idee maar heb er ook last van, ook enorm veel haaruitval met periodes. Het zou wellicht liggen aan de cortico’s zei mijn longarts. Maarja die stoppen of minderen is ook geen optie bij mij. Dus kan je niet helpen. Je hebt wel bepaalde shampoos die erg duur zijn en goed worden aangeschreven over groeien en weer dikker haar krijgen maar ben bang dat mijn luchtwegen erop reageren of ik er allergisch voor ben.

Dus ken helaas het probleem maar heb geen oplossing voor je.
    Ik heb de shampo en producten van plantur 39
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ja die heb je inderdaad maar er is ook nog een veel duurder alternatief maar die was het geld waard. Maar als het door je medicatie komt dan kan je gebruiken wat je wil:( ik heb guhl.

Oh en in de overgang kan je haar ook dunner worden. Nou weet ik je leeftijd niet, maar daar is die plantur (de caffeïne voor je haar, moet daar nog steeds om lachen) voor ontwikkeld. Bespreek het ook wellicht eens met je arts. Het is een minder voorkomende bijwerking zei de mijne, of mensen willen het gewoon niet bespreken kan ook nog:) hij had er niet vaak van gehoord maar relatie met cortico’s kon hij wel vinden.
    Welk duur alternatief is het? Kosten is niet zo heel erg als t zou helpen. En uhhh 50 ;)
    Iets met Gerard Joling?
  • NckiieNckiie Gebruiker
    #21 edited 12 januari
    Als ik het vind ga ik het je toesturen! Was toen reclame op facebook en hormonen zouden een rol kunnen spelen:(
    Zou het eens aan een arts vragen al is er weinig over bekend en ga zo die shampoo en haarproducten van proberen te vinden
    Thanx. Arts(en) zeggen gewoon leeftijd, hormonen, puffers. Wen er maar aan :-S
Log in of Registreer om te reageren.