Wat neemt je mee naar een long revalidatie centrum

Wordt de 30 december opgenomen op merem heideheuvel maar wat neem je mee haha behalve je kleding
Ga naar laatste reactie«1

Reacties

• Suus01Suus01 Gebruiker
    Hetzelfde ongeveer als wanneer je op vakantie gaat.
    - Sportkleding voor iedere dag
    - Gymschoenen voor binnen (met te gladde zolen glijd je uit in de gymzaal)
    - Zwemkleding als van toepassing
    - Boek, puzzelboekje of iets
    - Wekker
    - Eigen beddengoed als je niet tegen de geur van hun beddengoed kunt
    - Vernevelapparaat als van toepassing

Succes met je revalidatie!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Uiteraard de medicatie voor de eerste week. Ze nemen namelijk daar je medicstje opnieuw door en daarna krijg je het vanuit daar. Ik had mijn eigen vernevelaar bij me. Tekenspullen. Douchespullen. Eigen kussen, extra fleeceplaid. Want dekens en handdoeken hebben ze daar. Ik legde dat altijd voor een week neer. En uhm alles wat je leuk vindt. Ik nam lekkere dingen mee, want wie hielden een filmavondje op zondagavond bij aankomst met allemaal lekkers.
    Neem mee wat je graag doet en mee wil nemen. Sportkleding en schoenen maar staat ook in de brief als het goed is wat je mee moet nemen. En ik nam een foto mee om het persoonlijk te maken en beetje mijn eigen plekje te creëren:)

Oh en als je wil wassen daar neem je eigen wasmiddel mee enzo.
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Laptop, hobby spulletjes
  • EdelweissEdelweiss Gebruiker
    Theezakjes van de smaak die je lekker vindt en evt eigen mok/glas
  • EdelweissEdelweiss Gebruiker
    Een verlengsnoer/ stekkerdoos
    Stopcontacten zitten soms op zulke onmogelijke plekken en als je dan je telefoon wilt opladen moet je je letterlijk in allerlei bochten wringen...
  • Oda33Oda33 Gebruiker
    Hoihoi mensjes

Dankje jullie wel komen dingen voorbij waar ik niet aan zo denken
    Ik ben blij dat ik het gevraagd heb aan jullie

Thanks mensjes
  • SooshSoosh Moderator
    Oda33 schreef: »
    Hoihoi mensjes

Dankje jullie wel komen dingen voorbij waar ik niet aan zo denken
    Ik ben blij dat ik het gevraagd heb aan jullie

Thanks mensjes

Daarnaast woon ik in Hilversum dus als je echt wat mist dan gil je maar!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Oh en in hh geen parfum of sterk ruikende bodylotion gebruiken. Zijn veel mensen die er niet tegen kunnen en het toch gebruiken:( had ik last van. Terrein is ook rookvrij dus spreek rokers er gerust op aan, ik heb daardoor flinke aanvallen gehad daar en als ik er wat van zag sprak ik ze aan en tips gegeven om het groot neer te zetten:p
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Klopt met parfum en deo enz maar ook met kleding en jassen e.d. waar dieren haren aan zitten, bij ons was een meisje die kreeg een ernstige aanval omdat iemand een sjawl over haar stoel had gelegd, die vol zat met honden of katten haren.
    Vaak denk je aan de gangbare zaken maar worden zulke dingen vergeten.
    Ik heb ook een allergie voor honden en nadat onze honden overleden waren heb ik nog heel lang allergie meds moeten nemen , voordat alles weg was in huis duurt wel even.
    En@Oda33, je gaat gelukkig elk weekend naar huis dus kun je steeds iets meenemen, op t laatst heb je er zoveel dat het een volksverhuizing wordt als je naar huis mag :)
    Sterkte en succes!
  • Oda33Oda33 Gebruiker
    Hoihoi, super bedankt allemaal. l ik ga het steeds meer spannend vinden hoor jeetje zeg nog 10 dagen voordat het zo ver is
  • StefanieStefanie Gebruiker
    Ikzelf ben merkvast qua maandverband. Ik vind ze in t ziekenhuis altijd zo dik dus als je dat ook hebt, meenemen.
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    #13 edited december 2019
    Stefanie schreef: »
    Ikzelf ben merkvast qua maandverband. Ik vind ze in t ziekenhuis altijd zo dik dus als je dat ook hebt, meenemen.

Hahaha, ja dat zijn net matrassen. :D
    @Anna50 :) ja echt he? Ik was toen al door de overgang in hh, heerlijk niet meer dat gedoe...
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    goudvisje schreef: »
    @Anna50 :) ja echt he? Ik was toen al door de overgang in hh, heerlijk niet meer dat gedoe...

Nou, echt fijn! :)
  • Oda33Oda33 Gebruiker
    Haahah dames ik ben 33 jaar maandag wordt ik 34 ppf ik heb nog steeds last van de maandelijkse lasten haha
  • ballingballing Gebruiker
    Dames, dames, nemen jullie ook nog wat mee waar je plezier aan hebt?
    balling schreef: »
    Dames, dames, nemen jullie ook nog wat mee waar je plezier aan hebt?

Balling toch :\">
    @Stefanie

Tsja, jij ook met je matrassen.
    Lees je hier als man de prangende vragen over wat mee te nemen, krijg je 's ochtends bij je ontbijt pagina's lang gedelibereer over matrassen en zo.
    Smakelijk eten, Heer Balling!
    #20 edited december 2019
    Dat was ik niet <:-P ik zei alleen dat ze dik zijn hahaha.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Oh en een tip als je niet van harde matrassen houdt vraag dan om de paarse!!! Want die groene zijn net planken vond ik en had ik echt last van en die paarse zijn antidecubitis en liggen veel lekkerder:D ik met mijn jonge lijf kwam enorm stijf uit bed en met rugpijn en had dat al jaren niet meer gehad sinds mijn nieuwe matras.

En ik snap helemaal dat je het spannend vond! Vond ik ook enorm en iedereen btw! Als je nog meer dingen wil weten mag je me altijd een pb’tje sturen heb er dit jaar nog 11 weken gezeten:)
    Nckiie die 1e zin moest ik lachen nav voorgaande maar eenmaal verder lezen gaat t weer hahaha
    Had jij dat dus ook @Stefanie?
    't wordt steeds ranziger zo...........Had er al iemand iets over tampons gezegd?
    #24 edited december 2019
    't wordt steeds ranziger zo...........Had er al iemand iets over tampons gezegd?

Yep haha ik dacht paarse welk merk is dat.
    Stefanie schreef: »

Yep haha ik dacht paarse welk merk is dat.

Laten we het nou maar over tampons hebben. Daar heeft misschien iemand nog wat aan.
    Het merk waar je naar vroeg heet overigens: "Krokodil".
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Hahaha ja dat snap ik xD maarja had daar even niet over nagedacht hahaha en wist ook niet hoe ik het anders moest schrijven xD nu je het zegt moet ik er ook keihard om lachen
    Hahaha!!
  • Oda33Oda33 Gebruiker
    :) hahaha zo leuk dit
    En goed aangekomen? Alles bij je? Een goede start van 2020 gewenst!
  • Oda33Oda33 Gebruiker
    Hoiiii mensjes

Hier gaat het super goed op merem ik lig op de afdeling de schakel maar heb super lieve mensen op de afdeling de verpleegsters zijn super lief en wat fijn om zoveel erkenning te hebben om je heen zeg en niks is raar of te veel daar super fijn dat dit er is groetjes oda
Log in of Registreer om te reageren.