[SC] Waar sommigen vingerloze wanten dragen

trijnkotrijnko Administrator
En hier maar weer verder

Ga naar laatste reactie«13

Reacties

• emsepemsemsepems Gebruiker
    goede titel Trijnco! heb jij ze ook?
  • trijnkotrijnko Administrator
    emsepems schreef: »

Nee Emsepems.
    Gewone zwarte dichte handschoenen gekocht bij de Welkoop.
    trijnko schreef: »

Nee Emsepems.
    Gewone zwarte dichte handschoenen gekocht bij de Welkoop.

daar kun je ook goed vogelvoer kopen trijnco
    En tuingereedschap.
    Ze hebben goede spullen en medewerkers met kennis van zaken.
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Ik heb vandaag vogelpindakaas van Vogelbescherming bij Welkoop gekocht. 3 stuks voor 5 €.
    Oma Akke schreef: »
    Ik heb vandaag vogelpindakaas van Vogelbescherming bij Welkoop gekocht. 3 stuks voor 5 €.
    dat wordt een feest in je tuin Oma Akke. ik zal eens proberen of ik morgen een leuk filmpje hier kan maken. moijn balkon is 3 bij 4? en soms zitten er 30 beestjes op mijn balkon.
    trijnko schreef: »
    En tuingereedschap.
    Ze hebben goede spullen en medewerkers met kennis van zaken.

helemaal waar Trijnco
    En bloembollen, ook biologische. Fijne winkel.
    Hier hebben ze wel eens konijnen gehad in de welkoop dus jaren niet geweest. Een paar mnd geleden wel weer... al was mijn eerste vraag toen ik nog bij de ingang stond of ze huisdieten hebben.
    Gelukkig niet!
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Zo was ik laatst in een dierenwinkel even wat voor de poes kopen van dochters, konijnen, hamsters enz, ben maar vlug buiten gaan staan, erg benauwend.
    Welkoop is inderdaad een fijne winkel.
    Die halve handschoenen had ik vroeger ook met de honden uitlaten , zaten heerlijk en makkelijk met iets pakken, een bal of stok gooien.
    En....ik vind ze zo stoer staan
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Geniale titel!!! Ken vooral fotografen die ze hebben:p maar ik ben nog niet om, moet mijn handschoenen eens opzoeken ook btw
    Ik brei ze zelf, de vingerloze wanten en handschoenen. Mijn schoondochter heeft al een paar versleten; zij gebruikt ze op de manege. Ikzelf gebruik ze voor het scherpstellen van verrekijker en telescoop als ik vogeltjes kijk. Ja, en ook als ik een foto maak!
    ik ga echt geen dierenwinkel in, kan daarna zo de ambu in :-)

ik heb vandaag een top dagje!!! er zat een heuse specht op mijn balkon, de eerste sinds ik hier woon. dus nieuwe balkon-lijst-soort.. hij at uit de pindakaas potten van de welkoop :-) ik hoop dat hij weer komt voor de foto
    Leuk Ems, je nieuwe balkonsoort. Wij hebben ook regelmatig een grote bonte specht in onze tuin, de ene keer een vrouw de andere keer een man en soms allebei tegelijk! Zij komen af op de vogelpindakaas. Helemaal top Ems.
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Nee doe dan maar niet een dierenwinkel in. Liever maar niet.
    Wat mooi een specht! Genieten!
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik probeer mee te doen met een handletter challenge. Zal straks die van vandaag proberen te posten. De pencil is even aan het opladen, de tekst is in dunglish (vernederlands engels) en dan ook nog geschreven zoals je het zou zeggen ongeveer hahaha
  • Anna50Anna50 Gebruiker
    Grappig, de titel van dit topic. Gaat het ineens over dieren en de tuin. :)
    Anna50 schreef: »

Het begin was wel goed.
    Daarna nam iemand een andere afslag ;)
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Daar is het een chat topic voor toch
    Daantje schreef: »
    Daar is het een chat topic voor toch

Klopt Daantje. En ik ben al lang blij dat de SC weer wat minder slow is geworden.

en t ergste is, de spinnen/;ieverheersbeestjes en torren dragen helemaal geen handschoenen, maar stappen zo met bote pootjes door de koude plassen.....

#22 edited 9 november

en t ergste is, de spinnen, lieveheersbeestjes en torren dragen helemaal geen handschoenen, maar stappen zo met bote pootjes door de koude plassen in je tuin.....
    Hier kletsen over van alles en nog wat. Bijv. Ik heb gisteren een Jan van Haasteren puzzel (1000 stukkies) gekocht: de bibliotheek. Het is verslavend. Maar nu moet ik helaas stoppen want ik ga spruitjessoep maken, voor 't eerst en misschien voor t laatst van mn leven.....
    #24 edited 9 november
    oh oma, ik heb hier in de kast ook heel veel van haasteren puzzels liggen, zo leuk! en niet stiekum naar de afbeelding kijken he.

ik heb vanmiddag een pizza gehad, zit nu aan de port (en netflixfilm) en ga zo een omelet met groente maken.
    Ik gebruik echt wel de afbeelding Ems! Maar ze zijn superleuk. Ik had er eentje van 500 stukjes samen met Mia gemaakt toen ze hiet afgelopen herfstvakantie een nachtje logeerde.
    Prrost! Ik drink vanavond een wijntje. Het is zatetdag en dan mag het!
    Ondertussen is de stroom zingende kinderen in het kader van Sint Maarten opgedroogd.
    Dit keer 10 kinderen in plaats van de gebruikelijke 5 - 6 kinderen.
    wat gezellig trijnco
    ik was even op mijn werk en daar waren er zeker 50 geweest, gezellige drukte
    wat gezellig trijnco
    ik was even op mijn werk en daar waren er zeker 50 geweest, gezellige drukte

Daar zal idd wel meer aanloop zijn.
    Ik woon in het achterste gedeelte van een wijk. Dus meestal alleen buurtkinderen.
    maar ook op mijn werk normaal de helft. het is zeker weer hip om te lopen
    maar ook op mijn werk normaal de helft. het is zeker weer hip om te lopen

Zou wel leuk zijn dat de traditie weer begint te leven.
    Bij ons was het gelukkig wel droog dus dat scheelt ook.

Log in of Registreer om te reageren.