Benauwd van koffie

30-09-2019 om 09:17 uur

Kan koffie extra benauwdheid en kortademigheid veroorzaken? Het lijkt wel of hier steeds meer last van krijg. Ook loop ik heel de dag te snotteren en heb last van tranende ogen het hele jaar door?wat ik ook doe niks helpt. Ik heb longemfyseem 18% longinhoud. Heb 24 uur zuurstof en snachts lig ik aan de beademing. Ik weet niet wat ik moet doen om mij fitter te voelen...

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 09:58 uur

Heb er wel eens van gehoord over koffie maar ook wel eens gehoord dat sommigen het juist minder benauwd hebben door de cafeine.
Ik zelf heb er geen last van, zit in t zelfde schuitje met de copd, zit rond de 20 %, schommelt nog steeds wat bij mij en ook 24/7 O2 nodig nu.
Dat snotteren heb ik ook heel erg,lijkt wel water wat er uit komt, soms een dagje minder maar heb van alles geprobeerd, neusspoelen vaker en druppels en spray maar leg me er maar bij neer.
Wat ik wel heb als ik veel drink of eet achter elkaar dat ik t benauwder krijg doordat mn maag dan tegen de longen aandrukt, drink alles in kleine beetjes, geen grote hoeveelheden achter elkaar.
Sterkte ermee!

Login of registreer om te reageren
30-09-2019 om 16:16 uur

Ik denk dat je er niet goed tegen kunt of zelfs allergisch voor bent als ik je klachten zo lees
Ik heb het ook, ik houd totaal niet van koffie maar toen k het een keer op andere manier binnenkreeg kreeg ik allergische reactie
Dus zou t voorlopig een tijdje niet drinken, misschien verdwijnen je klachten?

Login of registreer om te reageren