Halotherapie helpt mij wel!

Halotherapie geneest niet de onderliggende aandoening, dat moet je wel weten, je moet niet op zoek zijn naar een wonder. Ik heb zeer gevoelige luchtwegen, reageer heel snel op alles. Maar het taaie en overtollige slijm kan ik heel goed losmaken en minimaliseren met deze behandeling met zout. Zo jammer dat niet alle verzekeraars dit vergoeden, de wachtkamer zit vol met mensen die er baat bij hebben. En dat is niet gek, zout lost op, dat weten we toch allang.
Lees het artikel 'Deze dokter adviseert: slik minder pillen' in de Volkskrant van 31 augustus waarin een arts een boekje open doet over de pillen en medicijnen die heel vaak niet werken en waarvan onderzoeken slecht zijn uitgevoerd, maar die wel in grote hoeveelheden worden voorgeschreven en betaald door de verzekering.
Aan iedereen die er over denkt halotherapie te proberen, go for it! Laat je niet beinvloeden door wat een ander of een arts hierover zegt. Echt veel mensen die consistent gaan, halen voordeel uit deze behandeling.

Reacties

• emsepemsemsepems Gebruiker
    ook ik merk dat als ik op de eilanden ben, zout water om me heen, ook makkelijk het slijm kan ophoesten.
  • ballingballing Gebruiker
    Ik ga van het weekend 3 weken met vakantie naar Breskens (Bresjes).
    Zal daar de proef op de som nemen...........
Log in of Registreer om te reageren.