Even voorstellen Mimosa

07-05-2019 om 20:38 uur

Hoi allemaal,
Een paar jaar geleden heb ik de diagnose COPD
gekregen. De reden om lid te worden van dit forum is voor mij om ervaringen te delen van lotgenoten en misschien wat tips te krijgen. Vind het nog steeds lastig hier mee om te gaan.

Login of registreer om te reageren
07-05-2019 om 21:04 uur

Welkom hier, valt ook niet mee, bij elke achteruitgang moet ik ook weer opnieuw leren accepteren.
Veel leesplezier, groetjes,Jolien

Login of registreer om te reageren
07-05-2019 om 21:16 uur

Ja idd vandaag naar HA geweest na hevig benauwd te zijn na een fikse verkoudheid wat al 1 1/2 maand duurt. Nu prednison kuur voor 5 dagen, hopelijk gaat het weer snel beter. Maar positief en morgen weer aan het werk!
Groetjes Mimosa

Login of registreer om te reageren
08-05-2019 om 07:45 uur

Doe maar rustig aan, begin je nu net aan de prednison is werken dan niet teveel?
Snap dat je door wilt maar heeft wel zn tijd nodig, sterkte!

Login of registreer om te reageren
08-05-2019 om 19:22 uur

Dank je, Ja mn 2e dag prednison, wel vermoeiend maar toch maar gaan werken! Kost wel veel energie hoor!

Login of registreer om te reageren
08-05-2019 om 20:56 uur

Als het je veel energie kost en je zit aan de prednison, is het dan niet verstandiger om een stapje terug te doen en even ziek te melden? Wellicht kan je dan beter herstellen en daarna weer sneller vol aan de bak:)
Mij is geleerd dat je met een stootkuur echt een stap terug moet doen en je rust goed moet pakken, want zo’n kuur krijg je niet voor niks.
Beterschap!

Login of registreer om te reageren
08-05-2019 om 22:24 uur

Dit lijkt mij ook teveel, kuurtje prednison zegt toch dat je niet fit bent, dus denk ik dat werken net teveel is.
Ik lees het wel vaker dat mensen kuurtjes nemen en gewoon doorgaan maar je lichaam heeft nu ook rust nodig, ik snap het wel je wilt graag door maar of het wijs is...:)
Het zijn geen suikerpilletjes, je voelt je tijdens de kuur soms wat sterker maar neemt niet weg dat je ze krijgt omdat je ziek bent.
Sterkte en beterschap

Login of registreer om te reageren