Purple stelt zich voor

03-05-2019 om 18:59 uur

Hallo, ik ben Purple en ik mocht pas 44 kaarsjes uitblazen, als ik dat had gekund. Ik ben al sinds mijn kinderjaren astmatisch en heb daar in het verleden al eens een longrevalidatie voor gedaan. De afgelopen jaren was ik redelijk stabiel, maar dit jaar is het helemaal mis. Ik zit nu 8 weken in een slechte periode, waarvoor ik al 3 keer opgenomen ben geweest. Er is nu een verwijzing naar Davos gedaan. Het is een spannende periode en ik lees de laatste tijd veel mee op dit forum. Nu dus ook maar aangemeld.

Login of registreer om te reageren
03-05-2019 om 21:05 uur

Wat een heftige periode. Lastig hè dat het zo wisselend kan gaan.

Login of registreer om te reageren
04-05-2019 om 14:40 uur
Reactie op Daantje

Wat een heftige periode. Lastig hè dat het zo wisselend kan gaan.

Ik heb er moeite mee dat het zo lang duurt. Ik kom er maar niet door. Heb nu al een paar weken volledige rust gehouden op aanraden van de longarts, maar het herstel gaat zeer traag. Ze zei dat het maanden zou duren omdat ik heel diep gegaan ben. Davos zou dus zeer welkom zijn.

Login of registreer om te reageren
04-05-2019 om 15:19 uur

Welkom en wat naar! Vervelend dat het zolang duurt he het herstel? Ik hoop voor je dat je snel naar Davos kan! Beterschap

Login of registreer om te reageren
06-05-2019 om 16:06 uur
Reactie op Nckiie

Welkom en wat naar! Vervelend dat het zolang duurt he het herstel? Ik hoop voor je dat je snel naar Davos kan! Beterschap

Ik ook. Ik ben benieuwd of ik überhaupt mag. De huisarts gaat morgen met de longarts overleggen wat de prognose is; hoe moeilijk de verzekering zal doen en hoe lang de wachttijd is. Ik lees op internet ongeveer 3 weken, maar de longarts gaf aan dat het vaak erg lang duurt. Ik merk dat die onzekerheid slopend is. Ik zou graag een stip aan de horizon hebben waar ik naar toe werk. Nu moet er sowieso een plan gemaakt voor de te overbruggen tijd.

Login of registreer om te reageren
06-05-2019 om 18:54 uur

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Je kan ook je verzekering bellen en om informatie vragen. Ik heb voor HH toen gebeld met de zorgcoach om te kijken of zij er spoed achter konden zetten. Helaas was het bij mij niet de verzekering maar HH waardoor het langer duurde dan normaal.
Sterkte met wachten!

Login of registreer om te reageren