Parfums en andere geuren

cdvcdv Gebruiker
Zijn er hier meer die extra benauwd worden van extreme geuren? Hoe gaan jullie daarmee om als je bv. naar de bioscoop of andere grote bijeenkomsten gaat? Ik merk dat ik dan vooral last heb. Alle mensen zijn opgedoft, en er zijn veel mensen bij elkaar. Ik kleinere groepen of familie o.i.d. is dit wel bespreekbaar, maar vind het lastig hier mee om te gaan. Graag jullie adviezen

Reacties

• NckiieNckiie Gebruiker
    Heel herkenbaar, ik heb eigenlijk altijd wel een sjaal om om mijn neus en mond te bedekken en als ik naar grote bijeenkomsten ga dan zorg ik dat ik in het midden sta van de mensen waar ik mee ben en die er rekening mee houden. Helaas is niet alles te voorkomen en moet ik vaak wel extra puffen.
    Heel eerlijk mijd ik dat soort dingen wel een beetje. Bij de bios wacht ik tot de film uit is en op netflix oid staat.

Van de zomer staat weer 2 dagen festival (vanaf eind van de middag pas) op het programma, ik heb er enorm veel zin in, maar zie er ook enorm tegenop vanwege de feestgangers die roken.

Het blijft enorm lastig en een flinke uitdaging, succes!
  • caroline400caroline400 Gebruiker
    Hier nog een hoor. Ik mijd grote gezelschappen. Bij mij zit het grote probleem op het werk. Heb pestende collegae die graag grote hoeveel heden chloor ammonia en allerhande troep in de rondte gooien. Een houten tafel met pure alcohol of glassex schoon maken is dood normaal. Zit nu thuis met een longontsteking maar kan dinsdag hoop ik mijn nieuwe contract binnen krijgen voor een nieuwe baan en dan zeg ik na 14 jaar trouwe dienst op bij mijn werkgever. Zelf kan ik thuis en in mijn omgeving maat regelen treffen door dingen niet op te zoeken en er over te vertellen en mocht het een keer mis gaan heb ik mijn zonodig medicatie nog. Op het werk is er niet tegen aan te haggelen :( Succes jij.
Log in of Registreer om te reageren.