Benauwd door verdoving tandarts?

28-03-2019 om 12:00 uur

Afgelopen maand moest ik drie keer naar de tandarts, en kreeg twee keer verdoving, en werd beide keren daarna echt flink benauwd... de keer zonder verdoving echter niet.
Nu kan ik volgens de tandarts niet benauwd worden van de verdoving... als ik allergisch zou zijn voor dat middel dan zou ik volgens hem andere klachten krijgen.

Herkennen jullie dat? En zijn er alternatieven hiervoor?
Binnenkort krijg ik verdovingsdruppels in mijn ogen ivm onderzoek... en zie daar nu al tegenop!

Alvast bedankt,
Teske

Login of registreer om te reageren
28-03-2019 om 12:17 uur

Ik krijg een zware astma aanval bij een ta behandeling, dus opname. Dit is zeldzaam. Nu krijg ik prednisolon voor behandeling. Onduidelijk is waar de aanval vandaan komt, ik krijg bijna nooit een verdoving. Zelf denk ik door de scherpe geuren.

Dus ja,, je kunt benauwd woorden bij ta.
En bij de drupjes? Aangeven dat je allergisch en benauwd kunt reageren. Bij mij zieken ze dan het meest milde middel....
En misschien een extra puf voieaf als dat van je arts mag

Login of registreer om te reageren
28-03-2019 om 12:39 uur

Dank je wel @emsepems… kan me best voorstellen dat je alleen daar al op de lucht kan reageren, zal de huisarts eens vragen wat hij ervan denkt.
Ik vernevel al van te voren, en na die tijd weer, maar dat helpt dus niet afdoende,
kan nog extra Alvesco proberen...
Kan helaas niet tegen Prednison, maar misschien helpt Tavegyl ook wel bij een allergische reactie (heb ik eerder gehad bij heftige allergie, en toen werkte dat goed).
En zal het bij de oogarts ook zeker aangeven!

Login of registreer om te reageren