Foster en trillen

Ik gebruik nu ongeveer een maand Foster, maar merk dat ik na het puffen ga trillen vooral mijn handen.
Nu heb ik het daar al met de longvpk overgehad, dit komt door de ontstekingsremmer die in de puffers zitten heb al diverse puffers gehad.
Maar mijn vraag is heeft iemand dezelfde ervaring en heb je iets gevonden wat het trillen onderdrukt???

Reacties

  • Mamv2Mamv2 Gebruiker
    Bij mij trok het vanzelf weg na 8 weken.
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Het komt door de luchtwegvwrwijder. Bij mij is het nog steeds, je went eraan.
  • Relham75Relham75 Gebruiker
    Daantje schreef: »
    Het komt door de luchtwegvwrwijder. Bij mij is het nog steeds, je went eraan.

    Nou ja dat geloof ik wel maar ivm mijn werk is het niet zo handig, ben nagelstyliste : )

  • SooshSoosh Moderator
    @Relham75

    Oh jeetje, dat lijkt me een erg lastig beroep met astma of een andere longaandoening.
    Ik heb ook aardig wat last van de Foster kwa bijwerkingen, maar het werkt wel het beste voor mijn longen. Soms is het een afweging, je kan als je last blijft hebben ook aan je longarts vragen of er een alternatief beschikbaar is.
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik werk op een ziekenhuislab, voor mij is het ook onhandig. Ik doe de dingen waarbij het trillen het vervelendste is in de middag. Na het puffen is het het ergst en daarna wordt het wel minder. Ondersteunen met je andere hand doe ik.
  • ballingballing Gebruiker
    Heel herkenbaar.
    Ik gebruik Spiriva, Onbrez en Flixotide en ben illustrator.
    Ik werk voornamelijk met 3D-modeling programma's en Photoshop.
    Vaak moet er heel precies geselecteerd worden of een vormpje exact op de juiste plaats zetten.
    Dat doe ik dan ook met de muis met beide handen. Gaat goed maar het is wel iets waar ik me aan irriteer.
    Zou het erger worden?
  • Relham75Relham75 Gebruiker
    Ik heb van iemand gehoord dat het minder word. Maar ja dat is natuurlijk per persoon ook anders. Ook merk ik als ik vermoeid ben dat t veel erger is.
    En ik neem na het puffen wel eens een aantal druppeltjes resceu van Bach. Ik heb het idee dat het dat een beetje afzwakt.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Ik tril ook van de foster, soms hartkloppingen. Hoort erbij, en dit liever dan benauwd en uitgeteld op de bank
  • LisanLisan Gebruiker
    Ik had hetzelfde, kwam van de salbutamol. Toen ik ben overgezet op ipratropiumbromide (en los beclometason als ontstekingsremmer) ging het over.
Log in of Registreer om te reageren.