Even moedeloos

07-12-2018 om 13:37 uur

Sinds een paar jaar is er bij mijn niet allergisch astma en niet allergische rhinitis ntdekt. Na een heel tijd was het stabiel . Collega s zijn op de hoogte maar vd week ging het weer helemaal mis. 2 dames zijn gek op parfum en degene die verder weg zit gaf een flesje aan iem die vlakbij zit en hup die sprays het op.
Met als gevolg dat mijn neus gaat prikken, slijm op gang komt, buis van Eustatius dicht gaat zitten en mn trommelvlies naar binnen trekt en mijn holtes enorm zeer gaan doen.

Ik ben toen snel weggelopen om 20 min te pauzeren maar toen ik terug kwam rook ik gelijk dat et een tweede , nog sterkere geur, opgespoten was.
Met heel veel moeite de ochtend doorgekomen dacht ik want eenmaal in de auto merkte ik pas mn zware ademhaling en hoe schor en doodmoe ik was.
Snel een noodpuf maar het was al tever heen.
Nu weer moeite om mn ademhaling goed te krijgen en mn neus reageert weer op alles.

Ik word er soms zo moedeloos van.. normaal kan ik best veel hebben maar ik zit in een kantoor war niet geventileerd wordt dus de lucht blijft hangen.

Het gaat zo goed en het besef dat iemand je met 1 geurtje doodziek kan maken komt dan weer zo binnen...

Hoe doen jullie het allemaal met het werk ??
Sorry ik ben even moedeloos...

Login of registreer om te reageren
07-12-2018 om 14:14 uur

@flame77
En dat mag, even moedeloos worden.
Heb ik ook, de ene dag gaat het goed en vaak zonder
aanwijsbare reden kan ik er even niet tegen.
Probeer positief te blijven en jezelf te vertellen dat het weer over gaat
Beterschap en sterkte

Login of registreer om te reageren
07-12-2018 om 20:59 uur

Dankjewel joop. Lief dat je even reageert

Login of registreer om te reageren