Geurallergie en niet meer kunnen werken

13-11-2018 om 13:37 uur

Hoi allen
Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een brandende vraag. Ik kan niet meer werken sinds ik een overgevoeligheid heb voor parfum, rook en chloor. Het was er altijd al , maar ik kon het redelijk hanteren door vermijden en weerstand goed houden . Maar 6 weken geleden kreeg ik een griep en voorhoofdholte ontsteking en daarna waren die overgevoeligheden zo erg dat ik niet meer terug kon naar mijn werk. Parfum is overal. Ik heb al jaren veel voedselintoleranties, hooikoorts, katten en honden allergie en nog een paar allergische reacties. Ooit is er astma gediagnosticeerd maar ik had na een tijde nergens last van. Ik stopte met alle medicatie.

Ik werk in een verpleeghuis als verpleegkundige. Nu zit ik al 6 weken thuis. De huisarts en arbo arts weten het niet . Nu ga ik naar het VU daar is een speciaal spreekuur voor ingewikkelde gevallen met meerdere vormen van allergieën. Maar ik hoop dat iemand dit herkent en misschien een oplossing heeft. Want werken in mijn oude baan kan nu niet. Werkgever denkt aan thuiswerk maar dan moet ik wel omgeschoold worden.
Iemand die hetzelfde heeft?
Welke medicatie werkt goed?
Hoe doe je het met werken?

Login of registreer om te reageren
13-11-2018 om 13:45 uur

Hoi,

Ik heb geen antwoorden voor je helaas. Maar wat lijkt me dat toch ellendig! :( Hoop voor je dat iemand je kan helpen.

Groetjes Anna

Login of registreer om te reageren
13-11-2018 om 19:02 uur