Mepolizumab

02-11-2018 om 13:58 uur

Ik ben 70 jaar. Sinds 2jaar zijn problemen met de luchtwegen verergerd. 1 jaar geleden ben ik geopereerd aan Neuspoliepen en Sinussen. Ik worstel nog steeds met astma. Neem volgende medicijnen; azitomycine,montelukast,prednisolon(nu nog 2,5 Mg per dag), en de inhalers fostair4x en spiriva 2x daags. Eosinofielen soms erg hoog(1,3 in Mei). Ook stikstofminoxide in adem te hoog.
Mijn longarts gaat niet in op mijn vraag om een behandeling met mepolizumab om mijn inziens eosinofiele astma te starten. Graag uw mening.

Login of registreer om te reageren
03-11-2018 om 09:49 uur

Aan wie vraag je dit? Mocht je het aan een longarts vragen dan staat het onder het verkeerde topic.

Login of registreer om te reageren
03-11-2018 om 11:13 uur

Het lijkt me een vraag voor je eigen longarts! Die kent jouw situatie het beste en kan dan ook zelf zijn mening geven. Als hij niet ingaat op je vraag, kan je dat toch gewoon zeggen, in de trant van, “dit is een serieuze vraag van mij, maar ik heb het gevoel dat u er geen concreet antwoord op geeft.”
Proberen in gesprek te blijven met je eigen behandelend arts! Succes!

Login of registreer om te reageren
03-11-2018 om 11:16 uur

Hallo, inderdaad. Ik zou ook zeggen terug naar de longarts. En komt u er niet uit terug naar de huisarts! Succes.

Login of registreer om te reageren