Wat is je favoriete moment van de dag?

06-10-2018 om 10:46 uur

Voor mij zo 's middags zo tussen vier en vijf, wanneer alle 'verplichte nummers' van mijn dag gedaan zijn ik moe maar tevreden dat alles me weer gelukt is en ik, met 'n glas thee met n koekje, aan mijn grote tafel zit en de sudoku van die dag ga oplossen en vervolgens in mijn boek verder ga lezen. Ongestoord en onverplicht even niets hoeven of moeten. Ja mijn beste moment van de dag,
maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die voor het koffie momentje gaan.
Ben benieuwd.

Login of registreer om te reageren
06-10-2018 om 10:58 uur

Voor mij de avond, als het koken en eten en opruimen klaar is, de koffie voor mij staat, lekker dwdd kijken en beentjes gestrekt op de bank.
Dan hoeft er even niets meer en kan ik echt ontspannen.

Login of registreer om te reageren
06-10-2018 om 11:27 uur

Om een uur of 4 in de middag. Dan ga ik mijn favoriete kookprogramma's kijken. In de reclame pauze dan ff Candy Crush. 's Morgens ben ik er heel vroeg uit dus lig ik er 's avonds weer vroeg in.

Login of registreer om te reageren
06-10-2018 om 13:23 uur

Kan me niet echt een moment op de dag vast leggen want dat kan elke dag weer anders zijn, voor mij zijn het de momenten dat ik minder benauwd ben maar die worden schaars. Maar probeer wel mijn motto te blijven volhouden het was weer een blijde dag en die wens ik jullie ookallemaal.

Login of registreer om te reageren
07-10-2018 om 13:50 uur

Ach, voor mij is ook niet elke dag even makkelijk.
Ben vaak ook blij als ik 's avonds weer in bed lig.
Maar net als daysy probeer ik wel van elke dag iets te maken. De goede dingen te zien die ik heb. Aardige buren, lieve vrienden, fijne familieleden …
Genieten van even in de zon zitten.
Ja, 't wordt steeds moeilijker, maar ik denk dat het -zowel voor jezelf als voor je omgeving- goed is als je probeert toch steeds 'de krenten in de pap' te zien en te waarderen.

Login of registreer om te reageren
28-11-2018 om 12:21 uur

Hier ook elke dag anders en afhankelijk van wat er wel of niet "moet". En ook welk seizoen het is.
Maar de vroege avond zit wel in mijn top 3.

Login of registreer om te reageren
28-11-2018 om 13:47 uur

Voor mij verschilt het ook per dag! Na een dag werken ben ik altijd ontzettend blij om lekker thuis te komen en mijn vriend weer te zien! Of als ik op werk aankom en de baby's helemaal blij worden om mij te zien! Ik probeer elke dag zoveel mogelijk te genieten van de kleine dingen! De zonsondergang of een mooie bewolking kan ik ook erg van genieten!

Login of registreer om te reageren
28-11-2018 om 21:53 uur

Zo ongeveer 03u45 tot ergens 05u30 in de nacht dus, als iedereen slaapt. Sowieso sta ik in het algemeen altijd rond 05u30 op, vaak al een stuk vroeger. In het vroegere christelijke monastieke leven noemden ze die tijd "metten".

Login of registreer om te reageren
28-11-2018 om 22:08 uur

Wow dat is erg vroeg @Marcus, ga je dan vroeg naar bed? Ik ben ook een avondmens en slaap niet veel uren, alleen zo vroeg lukt mij niet.

Login of registreer om te reageren