Reclame

DaantjeDaantje Gebruiker
Waarom krijg ik zoveel reclame/spam als ik het forum probeer te bereiken? Dat voelt niet echt veilig.

Reacties

• NckiieNckiie Gebruiker
    Dat heb ik ook ineens sinds een paar dagen, heel raar! En voelt inderdaad niet veilig, dacht dat het aan mijn telefoon lag.
  • ReuzenkakatoeReuzenkakatoe Moderator
    #2 edited 29 april
    We gaan onderzoeken waar de oorzaak ligt. Als het weer gebeurt, dan *nergens* op drukken of klikken. Zeker niet de links naar de spamsite volgen. Sluit je browser af en probeer dan opnieuw om het Longforum te bereiken. Het ligt niet aan jullie telefoon. Dit is gewoon één van de minder plezierige kanten van het internet.
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Forum start hier slecht op, maar geen spam/reclame
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Hier wel spam/reclame.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik heb er nu geen last meer van gehad:)
  • joop60joop60 Gebruiker
    Ik krijg opeens een Amerikaanse website over schoolspullen
    als ik topics aanklik
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Ik kom nog steeds op andere sites terecht dus het probleem is nog niet verholpen.
  • NckiieNckiie Gebruiker
    Ik vandaag ook weer na een paar dagen geen reclamesites meer gezien te hebben
  • Oma AkkeOma Akke Gebruiker
    Ik zojuist ook!
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Hier ook en op t forum komen gaat erg lastig, erg traag en soms onmogelijk
  • trijnkotrijnko Administrator
    Momenteel ondervinden wij opnieuw overlast van ongewenste reclame die verschijnt tijdens het gebruiken van het Longforum. Wanneer u iets op het Longforum aanklikt dan wordt u soms omgeleid naar een web-pagina met reclame.

Uiteraard doen wij er alles aan om dit te herstellen. Echter, het verhelpen van dit soort verstoringen is vaak tijdrovend omdat er meerdere partijen bij betrokken zijn en ook omdat de ongewenste reclame soms zeer hardnekkig kan blijven terugkomen.

Alhoewel de reclame vooralsnog onschadelijk van aard lijkt te zijn, adviseren wij u om niet op de reclame te klikken. Sluit uw browser af en probeert u opnieuw het Longforum te bereiken.

Wij excuseren ons voor deze situatie en vertrouwen op uw begrip.
    Het Longforum team
Log in of Registreer om te reageren.