Hi, ik ben Yuri

19-02-2018 om 04:40 uur

Ik ben momenteel in Taipei voor een paar maanden voor werk. Ik loop al een aantal maanden met een hardnekkige hoest en na een arts bezocht te hebben hier in Taipei raadde hij mij aan een X-ray te laten nemen. Deze bleek er wat "vies" uit te zien. Nu ben ik zeer ongerust en stel mij direct de ergste scenario's voor (ik heb in mijn van mijn 13e tot 21ste gerookt, nu 38 jaar). Ik begin ook ineens mijn borstkast heel erg te voelen (ongemak rond mijn keel, en longen, geen diepe pijn) en vraag me af of dat misschien psychosomatisch is. Ik krijg morgen een CT scan, en een week later krijg ik daar de uitslag van maar ik vind het moeilijk om mijn gedachten van doemscenario's te houden.

Hebben mensen hier ervaring mee?

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 10:52 uur

Yuri welkom op het longforum, Taipei is nu niet de schoonste stad om te verblijven met zulke klachten. Verstandig dat jij naar de arts bent gegaan wacht gewoon de uitslag van de onderzoeken af, natuurlijk maak jij je zorgen maar dat moet je even proberen los te laten.

Sterkte en beterschap.

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 11:33 uur

Welkom hier,sterkte met alle onderzoeken.
Logisch dat je je zorgen maakt,eerst alle uitslagen afwachten, al valt dat niet mee

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 11:56 uur

hallo Yuri, welkom hier,
een tip van mij, wacht de onderzoeken positief af,
want je gedachten nu, is je grote" vijand'
Sterkte man, JohnCallantsoog

Login of registreer om te reageren
19-02-2018 om 18:43 uur

Dag Yuri, welkom,
Ik weet dat wat de anderen en ik nu zeggen moeilijk is, maar probeer rustig te blijven en de onderzoeken af te wachten. Het kan zo veel zijn, en het kan ook best iets zijn wat heel makkelijk te behandelen is, en waarvan je weer volledig hersteld.
Probeer in de tussentijd iets leuks te plannen dat je gedachten wat kan verzetten.
Veel moed!
Ilse

Login of registreer om te reageren