Last van luchtjes op werk

vickyvicky Gebruiker
Ik zoek naar een folder of iets waarin staat dat ook mensen met longemfyseem last kunnen hebben van allelei luchtjes(dus niet alleen bi astma), om je heen, zo ook op het werk .parfum of geparumeerde deoderant. Wc verfrissers etc.
Ik heb er enorm veel last van bij mij in het kantoor (4 personen)door iemand die voor mij te zwaar geparfumeerde deoderant gebruikt.
Het is al door leidinggevende gevraagd om in deze kamer zoveel mogelijk rekening te houden met mij.
Dit wordt genegeerd omdat deo geen luchtje zou zijn volgens de drager ervan
In een slechtgeventileerde warme ruimte(omdat t anders te koud zou zijn) en de deoderant lekker actief wordt bij transpiratie heb ik t gewoon niet meer .
Een aantal weken geleden was het ook zo erg dat ik zoveel gehoest heb door de hoestprikkels die ik ervan krijg en ik last van slijm kreeg, en zelfs mn stem kwijt raakte . En kostte me bijna 4weken om er vanaf te komen.
Het zou me veel helpen als ik een folder ofzo kon laten zien aan mijn leidinggevende zodat hij actie kan ondernemen. Ik heb t ook vevraagd aan mij la, en die zie me ja je hebt gevoelge longetjes... maar daar kan ik weinig mee.

Reacties

• MarcusMarcus Gebruiker
    #1 edited 28 januari
    Kijk eens op allergie startpagina

Zoiets zou er wel moeten zijn. Ook zou ik verder in gesprek gaan een werkgever wil graag een gezonde omgeving en mensen die hun werk kunnen doen.

Sterkte en succes.
Log in of Registreer om te reageren.