Spiolto/Striverdi Respimat

Goeiemorgen ik heb een vraagje. Na 1 week in het ziekenhuis te hebben gelegen na een COPD aanval heb ik nieuwe puffers gekregen, De eerste die ik kreeg is de Spiolto Respimat, daar werk ik heel erg duizelig en trillerig van. Sinds 2 dagen nu heb ik de Striverdi gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee??? IK lees er niks over hier.

Reacties

• Hertin1959Hertin1959 Gebruiker
    Ben ik echt de enige die deze puffer heeft????? Moet wel zeggen dat het goed werkt.
  • karelzwaardkarelzwaard Gebruiker
    Dag Hertin,

Ik heb kortgeleden ook Spiolto gehad, ik heb het 2 weken gebruikt maar werd er helemaal gek van. Super kortademig en hondsmoe, ben snel weer naar mijn oude medicijnen overgestapt en probleem opgelost
  • karelzwaardkarelzwaard Gebruiker
    Ik gebruik salmeterol/fluti..........ben ik zeer tevreden over. Bij de herhaling van dit recept kreeg ik ineens in de apotheek een ander merk mee-AIRFLUSAL- nou dat heb ik geweten zeg, het ging van dag tot dag slechter tot ik zo ongeveer zat te stuiteren in mijn stoel en dacht dat ik last van mijn hart had. Ben zonder overleg ermee gestopt en na 1 1/2 dag voelde ik mij weer goed....mail naar de huisarts gestuurd en het verteld/uitgelegd, kreeg direct het advies te stoppen en kon in de apotheek weer mijn oude vertrouwde medicijnen ophalen...helemaal blij natuurlijk
Log in of Registreer om te reageren.