In de war.

07-10-2017 om 04:58 uur

Zoals al eerder een keer beschreven heeft mijn vader COPD gold 4 en is uitbehandeld,daarnaast ook hartfalen en afgelopen jullie zijn heup gebroken waarbij zoveel complicatie's zijn gekomen dat hij inmiddels ook 3x een longontsteking heeft gehad met bijna fatale afloop.
Nu is hij vorige week weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm longontsteking en daar op een wonderbaarlijke manier van opgeknapt dat ik echt compleet in de war ben.
Hij kon al vanaf juli niet meer lopen en zat alleen maar in de rolstoel,inmiddels zelfs ZZP6 icl behandeling aangevraagd dat houdt in verpleeghuiszorg en dat is goedgekeurd.
Nu loopt hij sinds zijn ontslag al 3 dagen met de rollator over de gang en is zeer overmoedig in alles,dit is voor mij ineens een heel groot raadsel want en ik ben er door in de war omdat hij al 4 maanden niets meer kon en hard achteruit ging. Komt dit door de dosis prednison en antibiotica die hij heeft gekregen,herkennen mensen hier iets in want ik kan die emotionele achtbaan niet meer aan.

Liefs Posi

Login of registreer om te reageren
07-10-2017 om 08:24 uur

Heeft hij geen delier (gehad)? Oudere mensen kunnen soms ineens heel vergeetachtig worden of niet meer kunnen lopen door iets anders lichamelijk, dat kan ook bijvoorbeeld een simpele blaasontsteking zijn. Als ze daarvan opknappen, kan het weer verbeteren.

Kan je niet eens met zijn huisarts of verpleeghuisarts hierover praten.

Login of registreer om te reageren
08-10-2017 om 17:52 uur

Geestelijk was hij de hele tijd 100% maar lichamelijk kwam er steeds meer bij.
Zijn heup,hartfalen en dan zijn copd gold 4,qua conditie en longinhoudt ging het echt niet meer en is 3x ingestuurd wat fataal had kunnen aflopen als dat niet was gedaan dus denk niet aan een delier of blaasontsteking.
Dit is ook allemaal getest.

Login of registreer om te reageren