Forum slecht bereikbaar

Wat is er aan de hand dat het forum de afgelopen pakweg 24 uur zo slecht bereikbaar is?
Ga naar laatste reactie«1

Reacties

• ballingballing Gebruiker
    Geen idee wat er aan de hand is maar ik heb dezelfde klacht.
    Met de site zelf is weinig mis mee maar met de verbinding is het hommeles. Traag, traag, traag..........
  • GwennyGwenny Administrator
    We zijn ermee bezig vermoeden is dat het een provider probleem is maar niet zeker
    Voor nu doet hij het weer even!
  • ReuzenkakatoeReuzenkakatoe Moderator
    Op allestoringen.nl staan de actuele storingen. Vandaag bevat de top-tien opvallend veel netwerkproviders, wat kan verklaren waarom het forum intermitterend onbereikbaar is en bovendien nog per regio wel of niet bereikbaar kan zijn. Houd moed, alles sal reg kom.
  • goudvisjegoudvisje Gebruiker
    Ik kan via een omweg(oud mailtje/berichtje)op het forum komen, wanneer ik het gewoon probeer via www.longforum.nl krijg ik te lezen 403 forbidden??
    Ik dacht ik geef het toch even door
    Heel goed Goudvisje!
    ik krijg nu de melding dat het opgelost zou moeten zijn?
    Deze problemen hadden te maken met server-technische issues. Het is nu opgelost!
  • dexdex Gebruiker
    hier toch nog niet. Deskundigen forum werkt niet
  • dexdex Gebruiker
    en dan met name de longartsen ..longadvies doet het wel
    @Gwenny, bij is het nu net opgelost, bedankt voor je reactie.
    Eerst kon ik nog via een mail op de site komen , ook dit lukte niet meer, nu werkt het weer, alleen soms wat traag, maar dat ben ik ook, de site past zich aan mij aan;)
    Het rare was wel dat ik via de mail 2 dagen geleden een bericht/notificatie kreeg op een topic bericht, geen privebericht,warrig verhaal maar vanaf toen ging de site vreemd doen.
    Bedankt, Jolien
    En Dex heeft gelijk, bij mij werkt "vraag het de longarts"ook nog niet, krijg dan een pagina met allerlei tekens en regels
    Waar klikken jullie dan? Ik kom er wel op nml
  • dexdex Gebruiker
    Bij mij doet hij het nu ook weer !! ik ging gewoon via -deskundigen- , en dan -vraag het de longarts- daarstraks hetzelfde als goudvisje..gisteren 403 forbidden
    Bij mij werkt het nog niet, als ik naar het overzicht ga bij deskundigen en dan op vraag t de longarts klikt, krijg ik een pagina vol tekens, lettertjes en cijfertjes.
    Rest van t forum werkt wel
    Op die pagina met lettertjes en tekens staat; application gateway
    Weet niet of je hier iets aan hebt.
    Als ik via een oud topic probeer kom ik wel bij de catogerie: vraag t de longarts
  • DaantjeDaantje Gebruiker
    Er zijn ook nog steeds dingen die niet goed gaan. Wie is er online onderaan de pagina geeft een fout code.
    Hi

Als het goed is zijn alle problemen verholpen, mocht je toch nog rare meldingen in bep. topics krijgen graag je cache legen of kijken of het helpt om via een incognito venster in te loggen

Hoor jullie graag!
    Alles werkt weer! Bedankt, hopelijk nu lange tijd weer goed, maar even een vraag wbt cache legen en incognito venster, zou niet weten wat dit is en hoe dit zou moeten, totaal geen wizzwoman hier :)
    Maar voor nu werkt alles weer, fijn!
    Cache legen kan meestal via het configuratiemenu van de browser. Dat is per browser verschillend dus even zelf zoeken. “Browser historie wissen” of iets wat erop lijkt. Eventueel de cookies weggooien -> let op bij sommige websites ben je dan je instellingen van die website kwijt, en soms ook je auto-login dus dat moet je opnieuw instellen. Probeer eerst maar om uit te loggen uit het Longforum en weer opnieuw in te loggen. Als het goed is voert je browser dan de z.g. initialisatieprocedure uit, waardoor je systeem vaak weer goed werkt en alle ballast uit vorige sessies weg is -> werkt overigens niet altijd. Het blijft behelpen en experimenteren wat er werkt. Er bestaat geen standaardprocedure die altijd voor iedereen werkt.
    Bedankt voor de tips en uitleg, dan weet ik dit voor de toekomst, tot dusver doet alles t weer!
    Op de mobiele versie werkt de 'wie is er online' nog steeds niet, uitgebreide foutmelding op die plek. Na uitloggen, etc werkt het even wel maar bij het volgende bezoek aan de site weer niet meer.
    Welke browser gebruik je? Ik heb er zelf geen last van met Chrome
    Chrome 61 en Android 7.0
    @Daantje
    Is dit ook he geval in een "incognito"-scherm?
    Dat is niet echt handig voor dit probleem hè.
    Wat precies is de foutmelding? Met de exacte tekst van de foutmelding is het misschien mogelijk om Google te laten zoeken naar de oorzaak. Vroeger was alles simpel, je kreeg gewoon een Exception error en kon daaruit simpel afleiden waar precies het probleem zat. Tegenwoordig met die scripttalen is dat veel lastiger omdat de goede werking sterk afhankelijk is van de gebruikersomgeving. Gwenny’s gedachtengang is correct, het kan helpen om schijnbaar onlogische dingen te proberen met als doel een reactie van het programma uit te lokken.
    enabledApplicationFolders(); $dispatcher->enabledApplicationFolders($enabledApplications); $dispatcher->passProperty('EnabledApplications', $enabledApplications); // Process the request. $dispatcher->start(); $dispatcher->dispatch();
  • roos48roos48 Gebruiker
    Ik heb bovenaan mij laptop in werkbalk op het OPEN CIRKELTJE

dat naast de 2 pijltjes voor vooruit en achteruit staat geklikt,

en toen deed hij het weer normaal.

Waren al die rare zinnen,net zoals hier boven
    wat Daantje verteld weg.

Het is niet meer terug gekomen.

Weet niet of ik het duidelijk genoeg uit kan leggen.

lieve groetjes
    roos 48 :-h
    Op mijn laptop heb ik het niet, alleen mobiel.
    Ik zie nu trouwens dat het gefixt lijkt!
  • emsepemsemsepems Gebruiker
    Bij mij heeft het ook lang geduurt, maar sinds vandaag zit longforum goed op mijn samsung smartphone. op de laptop het ik geen problemen gehad
    Gelukkig lijkt alles weer te werken. Van die foutmeldingen word je niet vrolijk. Wat me wel vrolijk maakt is de gedachte dat ik dat werk nóóit meer hoef te doen.
Log in of Registreer om te reageren.