Layka vastzittend slijm

30-08-2017 om 12:31 uur

Hallo, allemaal ik ben voor het eerst op dit forum, en weet nog niet zo goed hoe het allemaal gaat. Ik heb allergies astma,
hiervoor heb ik 3 verschillende pufjes. Het probleem is dat het vastzittend slijm maar niet los wil komen, ik kan het ook niet ophoesten en voel het voortdurend in mijn keel zitten, Heeft misschien iemand van jullie hetzelfde probleem en er een oplossing voor gevonden. Ik zou het fijn vinden om dit te weten, ik wens iedereen met een longziekte veel sterkte en verbetering van hem of haar klachten.

Groetjes, Layka

Login of registreer om te reageren
01-09-2017 om 19:30 uur
Reactie op Layka

Hallo, allemaal ik ben voor het eerst op dit forum, en weet nog niet zo goed hoe het allemaal gaat. Ik heb allergies astma,
hiervoor heb ik 3 verschillende pufjes. Het probleem is dat het vastzittend slijm maar niet los wil komen, ik kan het ook niet ophoesten en voel het voortdurend in mijn keel zitten, Heeft misschien iemand van jullie hetzelfde probleem en er een oplossing voor gevonden. Ik zou het fijn vinden om dit te weten, ik wens iedereen met een longziekte veel sterkte en verbetering van hem of haar klachten.

Groetjes, Layka

Reactie op Layka

Hallo, allemaal ik ben voor het eerst op dit forum, en weet nog niet zo goed hoe het allemaal gaat. Ik heb allergies astma,
hiervoor heb ik 3 verschillende pufjes. Het probleem is dat het vastzittend slijm maar niet los wil komen, ik kan het ook niet ophoesten en voel het voortdurend in mijn keel zitten, Heeft misschien iemand van jullie hetzelfde probleem en er een oplossing voor gevonden. Ik zou het fijn vinden om dit te weten, ik wens iedereen met een longziekte veel sterkte en verbetering van hem of haar klachten.

Groetjes, Layka

Herken de klachten helemaal, alleen heb ik geen antwoord op je vragen.
Maar volg dit bericht even , aangezien ik ook wel benieuwd ben naar de oorzaak/oplossing.

Sterkte toegewenst in ieder geval!

Login of registreer om te reageren
17-11-2017 om 10:00 uur

Ik gebruik altijd Bisolvon tegen vastzittend slijm, dat helpt bij mij erg goed. Je kunt het gewoon bij de drogist kopen zonder recept.

Login of registreer om te reageren
07-03-2018 om 21:09 uur

Op aanraden van de longarts gebruik ik de bruistabletten van Lidl. Tegen vastzittend slijm. Oranje/wit doosje met koker waarin 20 bruistabletten zitten. Ongeveer 2.50 euro. Ben begonnen met 4 x 1 per dag. Nu als onderhoud 2 x 1.

Login of registreer om te reageren